chceauto.pl
x

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
108 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1645 kg
Ładowność
506 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
180 KM
0-100 km/h
7.9 s.
V max
208 km/h
Zasięg
570 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
68 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R17
235/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
700 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KMVolkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM

Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan to niewielki SUV zaprezentowany po raz pierwszy w 2007 roku. W 2011 model poddano liftingowi (przy czym zmienione wnętrze zaczęto montować od 2010 roku). Nazwa pochodzi od połączenia angielskich słów "tiger" i "leguan" (tygrys i legwan) i sugerować ma oczywiście połączenie siły i zwinności.

Tiguan to pierwszy kompaktowy SUV w historii Volkswagena. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Golfa V, Tiguan jest jednak wyraźnie większy od swego klasycznego, kompaktowego brata.

Oferta Tiguanów na polskim rynku wtórnym nie jest duża, dominują auta z dieslami, zdarzają się pojazdy sprowadzane z USA, których jednak lepiej unikać (uboższe wyposażenie, klasyczny automat zamiast DSG). Jak to zwykle bywa, najmniejszych kłopotów można się spodziewać po autach w bazowych wersjach (zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych).

Volkswagen Tiguan II Allspace

Druga generacja Volkswagena Tiguan debiutowała na salonie we Frankfurcie jesienią 2015 roku, a do salonów trafiła wiosną roku następnego.

Volkswagen Tiguan II zbudowany został na modułowej płycie podłogowej MQB. Samochód sporo urósł, nadwozia jest o 6 cm dłuższe i o 3,3 cm szersze niż w autach I generacji. Do tego linia dachu przebiega o 3,3 cm niżej niż dotychczas, co oznacza, że auto ma znacznie bardziej dynamiczny wygląd (wysokość to 163 cm, przy czym chodzi o bazowy model z napędem na przednią oś).

Znacznie, bo aż o 7,7 cm, zwiększono rozstaw osi (do 268 cm), dzięki czemu wnętrze jest znacznie bardziej obszerne, szczególnie na tylnej kanapie. Większa długość nadwozia przełożyła się również na większy bagażnik - jego pojemność to 615 litrów, aż o 145 l więcej niż w I generacji. Dodatkowo w razie potrzeby można złożyć tylną kanapę, wówczas otrzymujemy przestrzeń ładunkową o pojemności 1655 litrów.

Co ważne, mimo wyraźnie większych rozmiarów w ryzach udało się utrzymać masę. Producent deklaruje, że jest ona o 50 kg mniejsza niż wcześniej (samochody w porównywalnych wersjach). Niższa masa przekłada się z kolei na lepsze właściwości jezdne i niższe zużycie paliwa.

Standardowe wyposażenie Tiguana jest bogate i obejmuje m.in. system Front Assist z układem automatycznego hamowania (również przed pieszymi) oraz Lane Assist, który zapobiega niekontrolowanemu opuszczeniu pasa ruchu. Całkowicie nowy jest system infotainment.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-16

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Tiguan. Polskie ceny2024-01-09Volkswagen Tiguan III generacji oficjalnie2023-09-20Volkswagen Tiguan III generacji2023-06-18Volkswagen Tiguan po liftingu2020-07-02Oto najpopularniejszy Volkswagen. Możesz się zdziwić!2020-04-17Klienci kupują mniej. Nie dotyczy suvów!2019-04-11

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW X4

BMW X4

20i 184 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 126 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

2.0 T4 190 KM benzyna2018SUVautomatprzedni
cena średnia 125 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

2.0 TFSI 180 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 108 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

2.0 TSI 180 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 98 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ateca

Seat Ateca

2.0 TSI 190 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 87 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C5 Aircross

Citroen C5 Aircross

1.6 PureTech 180 KM benzyna2018SUVautomatprzedni
cena średnia 68 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Tiguan II Allspace 2.0 TSI 180 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS