chceauto.pl
x

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KM

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2010
Średnia cena
47 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2953 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1782 kg
Ładowność
438 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
304 KM
0-100 km/h
6.5 s.
V max
250 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
86 zł
Zbiornik paliwa
67 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
215/50 R17
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
16.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.2 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KMVolvo S60 II 3.0 T6 304 KM

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KM

Volvo S60

Volvo S60 to sedan wywodzący się z... kombi. Po sukcesie, jaki odniosło V70 I generacji, Szwedzi uznali, że druga generacja tego pojazdu powinna być oferowana również w wersji czterodrzwiowej. Stąd w 2000 roku debiutowało nie tylko nowe V70, ale również S60.
Pierwsza generacja S60 produkowana była niezwykle długo, bo aż przez dziewięć lat, przy czym samochód stopniowo modernizowano i poddawano liftingom. Ostatecznie produkcja została zakończona w 2009 roku.
Rok później uruchomiono produkcję całkowicie nowego, odmiennego stylistycznie S60, przy czym oparte na tym pojeździe kombi przemianowano na V60. Co ciekawe, jednocześnie utrzymano w produkcji V70. W 2013 roku Volvo S60/V60 poddano liftingowi.

Volvo S60 II

Na drugą generację S60 miłośnicy Volvo czekać musieli aż dziesięć lat. Samochód był pierwszym autem ze znaczkiem Volvo wprowadzonym na rynek po przejęciu marki przez chiński koncern Geely. Początkowe obawy dotyczące spadku jakości okazały się bezpodstawne - samochód cieszy się dobrą opinią użytkowników, może się też pochwalić bogatym wyposażeniem i - jak przystało na Volvo - wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Na początku 2015 roku zaprezentowano S60 w wersji Cross Country. Samochód cechuje się wyższym zawieszenie, dostępny jest z napędem na jedną lub obie osie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-04-17

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Volvo S60 First Edition. Polskie ceny2019-03-18Volvo S60 nowej generacji2018-06-21Volvo S60 w szczegółach2018-06-20Volvo S60 bez silników Diesla2018-05-20Volvo S60 Polestar Engineered2018-06-16Nowe diesle w Volvo S60 i V602015-04-16

Volvo S60 - AKCJE NAWROTOWE

2013-12-02Samochody S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowane między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażone w 5-cylindrowy silnik diesla, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych ww. modelach VOLVO może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 429 pojazdów marki Volvo S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowanych między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażonych w 5-cylindrowy silnik diesla.

Volvo S60 II 3.0 T6 304 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS