chceauto.pl
x

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
217 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1969 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1925 kg
Ładowność
705 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
310 KM
0-100 km/h
6.9 s.
V max
230 km/h
Zasięg
590 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
71 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
275/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
705 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
14.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.6 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KMVolvo XC90 II 2.0 T6 310 KM

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM

Volvo XC90

Nowa generacja Volvo XC90 została zaprezentowano w sierpniu 2014 roku, natomiast oficjalny debiut miał miejsce w październiku na salonie w Paryżu.
Samochód zbudowano w oparciu o nową, modularną płytę podłogową o nazwie Scalable Product Architecture (SPA). Szwedzcy inżynierowie pracowali nad tym rozwiązaniem cztery lata, będzie ono stanowiło podstawę wszystkich nowych modeli Volvo, a XC90 będzie pierwszym z nich.

Nowe Volvo XC90 jest dostępne z dwoma silnikami benzynowymi, dwoma wysokoprężnymi oraz w wersji hybrydowej. Ta ostatnia nosi oznaczenie T8 i stoi na szczycie gamy. Źródłem mocy tej wersji jest czterocylindrowy benzynowy silnik o pojemności 2.0, który wspomagany jest turbosprężarką i kompresorem (ten ostatni zapewnia płynne przyśpieszanie od niskich obrotów, turbo daje o sobie znać przy wyższych obrotach). Dodatkowo w samochodzie znajduje się silnik elektryczny o mocy 80 KM, który napędza tylne koła. Sumaryczna moc układu napędowego, nazwanego Drive-E, wynosi 400 KM, maksymalny moment obrotowy to 640 Nm.

Volvo XC90 T8 posiada możliwość ładowania z gniazdka sieciowego oraz jazdy w trybie wyłącznie elektrycznym, przy czym pojemność baterii ma zapewnić zasięg do 40 km.

Nowe XC90 ma być najbardziej luksusowym modelem w historii marki. We wnętrzu widać tendencję do minimalizacji fizycznych przełączników - pokładowymi systemami zarządza się za pomocą dotykowego ekranu umieszczonego na konsoli środkowej. Umożliwia on również dostęp do internetu czy integrację ze smartfonem. Wnętrze wypełnione jest luksusowymi materiałami. Skórzana tapicerka jest oczywistością, ale np. kryształowy lewarek przekładni już nie...

Nowe Volvo XC90 jest niezwykle bezpiecznym samochodem. Wśród największych nowości w tym zakresie znajduje się system biernej ochrony pasażerów, który aktywuje się po zjechaniu z drogi. Po wykryciu takiego zagrożenia samochód zaciska pasy, ponadto fotele posiadają specjalną konstrukcję pochłaniającą energię pionowego uderzenia (do jakiego dochodzi gdy auto wypadnie z drogi do rowu). System ochrony biernej jest wspomagany systemami aktywnymi - monitorowania pasa ruchu i zmęczenia kierowcy. Volvo XC90 Inną nowością jest system automatycznego hamowania na skrzyżowaniach. Potrafi on włączyć hamulce, gdy kierowca popełni błąd i będzie chciał skręcić przed nadjeżdżającym pojazdem. Obie nowości uzupełnione są systemami dobrze już znanymi, jak adaptacyjnym tempomatem, system automatycznego hamowania, rozpoznawania znaków, monitorowania martwego kąta itp...


Volvo XC90 II

Nowy model XC90 zadebiutował w 2014 roku na salonie w Paryżu. Zbudowano go w oparciu o nową, modularną płytę podłogową o nazwie Scalable Product Architecture (SPA). Szwedzcy inżynierowie pracowali nad tym rozwiązaniem cztery lata.

XC90 ma to najbardziej luksusowy model w historii marki. We wnętrzu widać tendencję do minimalizacji fizycznych przełączników - pokładowymi systemami zarządza się za pomocą dotykowego ekranu umieszczonego na konsoli środkowej. Umożliwia on również dostęp do internetu czy integrację ze smartfonem.

Wśród największych nowości wymienić można system biernej ochrony pasażerów, który aktywuje się po zjechaniu z drogi. Po wykryciu takiego zagrożenia samochód zacieśnia pasy, ponadto fotele posiadają specjalną konstrukcję pochłaniającą energię pionowego uderzenia (do jakiego dochodzi gdy auto wypadnie z drogi do rowu). System ochrony biernej jest wspomagany systemami aktywnymi - monitorowania pasa ruchu i zmęczenia kierowcy.

Obie nowości uzupełnione są systemami dobrze już znanymi, jak adaptacyjnym tempomatem, system automatycznego hamowania, rozpoznawania znaków, monitorowania martwego kąta.

Wiosną 2019 Volvo XC90 zostało poddane modernizacji. O ile zmiany stylistyczne ograniczono do minimum, to pojawiło się wiele nowinek w zakresie techniki.

Przy okazji liftingu wprowadzono wersję sześciomiejscowę o układzie siedzeń typu 2+2+2. Ponadto wszystkie silniki wysokoprężne dostały układ mild-hybrid, a ich oznaczenie zmieniono z D na B. Układy typu mild-hybrid, wykorzystujące niewielki akumulator 48V ładowany wyłącznie za pomocą układu odzyskującego energię podczas hamowania, są dużo lżejszy i tańszy od układów plug-in bazujących na akumulatorach 400V.

W przypadku Volvo stanowią one uzupełnienie do już oferowanych hybryd typu plug-in.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-12-12

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volvo XC90 po liftingu. Drugim w 10 lat2024-09-10Volvo XC90 po modernizacji2019-02-24Rekordowy popyt na XC902015-08-24Volvo XC90 Excellence. Luksus!2015-04-15Volvo XC90. Znamy ceny!2014-11-02Volvo XC90 R-Design2014-09-20

Volvo XC90 CRASHTEST

Ogłoszenia

Volvo XC90

Volvo XC90


149 500 zł

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Porsche Cayenne

Porsche Cayenne

3.0 340 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 257 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLS

Mercedes GLS

400 333 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 256 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Discovery Sport

Land Rover Discovery Sport

2.0 Si4 290 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 197 000 zł
OCENY
Dostępność
Infiniti QX70

Infiniti QX70

3.7 320 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 191 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X7

BMW X7

40i 340 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 254 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Discovery

Land Rover Discovery

2.0 Si4 300 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 219 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo XC90 II 2.0 T6 310 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS