chceauto.pl
x

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
87 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1930 kg
Ładowność
575 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
310 KM
0-100 km/h
5.9 s.
V max
250 km/h
Zasięg
600 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
79 zł
Zbiornik paliwa
75 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R18
255/40 R19
255/40 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
565 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KMAudi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM

Audi A6

Model A6 to spadkobierca chlubnej tradycji średniej wielkości limuzyn, które przez wiele lat nosiły w Audi oznaczenie "100". Niemcy zerwali z tą tradycją w 1994 roku, kiedy - na wzór mniejszego modelu A4 - seria 100 przemianowana została na A6.

Niezależnie od generacji model A6 cieszy się opinią trwałego samochodu. Niestety, ma też duże powodzenie wśród złodziei.

Audi A6 C7 Allroad

Audi A6 typoszeregu C7 zostało wprowadzone do sprzedaży w 2011 roku.

Nadwozie zaprojektowanego od podstaw auta jest nieco krótsze niż w przypadku poprzedniej generacji (długość 4,92 m) ale w porównaniu do poprzednika znacząco wydłużono rozstaw osi (2910 mm), dzięki czemu nowe auto pochwalić się może zdecydowanie przestronniejszym wnętrzem. Dzięki zastosowaniu na szeroką skalę aluminium (20 proc. elementów nadwozia wykonano z tego materiału) samochód może się pochwalić doskonałą sztywnością skrętna i stosunkowo niewielką masą.

Jesienią 2014 model przeszedł face-lifting. Odświeżony model zadebiutował na salonie paryskim. Zmiany stylistyczne nie są duże. Uważny obserwator dostrzeże zmienioną osłonę chłodnicy, nowe zderzak i kształt świateł. Te ostatnie są wykonane w technologii LED, opcjonalnie mogą zostać zastosowane zaawansowane reflektory Matrix LED, które niedawno debiutowały w Audi A8.

Przy okazji liftingu pojawiło się sporo nowości w zakresie rozwiązań technicznych. Znacznie zmieniono też ofertę jednostek napędowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-05-20

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A6 Avant. Nowa hybryda plug-in2020-04-27Audi A6 - polskie ceny!2018-05-11Nowe Audi A6 w szczegółach2018-03-01Audi A6 - galeria!2018-02-28Audi A6 C6 - prestiżowo, ale drogo2011-11-14Wygodne kombi z Ingolstadt2011-05-19

Audi A6 CRASHTEST

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

400 333 KM benzyna2013kombiautomat4x4
cena średnia 98 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz CLS

Mercedes CLS

350 306 KM benzyna2013kombiautomattylny
cena średnia 100 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 5

BMW 5

35i 306 KM benzyna2013kombiautomattylny
cena średnia 86 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A6 C7 Allroad 3.0 TFSI 310 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS