chceauto.pl
x

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
314 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Pojemność
1984 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
17.9 kWh
Waga
2085 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
299 KM
0-100 km/h
6.2 s.
V max
250 km/h
Zasięg
680 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
52 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KMAudi A6 C8 50TFSI-e 299 KM

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM

Audi A6

Model A6 to spadkobierca chlubnej tradycji średniej wielkości limuzyn, które przez wiele lat nosiły w Audi oznaczenie "100". Niemcy zerwali z tą tradycją w 1994 roku, kiedy - na wzór mniejszego modelu A4 - seria 100 przemianowana została na A6.

Niezależnie od generacji model A6 cieszy się opinią trwałego samochodu. Niestety, ma też duże powodzenie wśród złodziei.

Audi A6 C8

To ósma generacja niemieckiej limuzyny. Wyglądem samochód nawiązuje do większych A8 i A7 Sportback. Cechy charakterystyczne to: długa maska silnika, duży rozstaw osi (producent nie chwali się wartością!) i krótkie zwisy. Długość Audi A6 wynosi 4939 mm – to o 7 mm więcej niż w poprzedniku. Szerokość wzrosła o 12 mm i wynosi teraz 1886 mm, wysokość natomiast wzrosła o 2 mm i wynosi 1457 mm. Obok wersji podstawowej, klienci mogą wybrać zewnętrzną linię sport, linię design, a także pakiet stylistyczny S line Exterieur. Różnią się one wieloma detalami, np. wyglądem osłony chłodnicy Singleframe czy bocznych wlotów powietrza. W topowych odmianach samochód otrzyma diodowe HD Matrix LED. Bagażnik sedana mieści do 530 l.

We wnętrzu konsola środkowa zorientowana jest ku kierowcy, w lewo zwrócony jest także górny wyświetlacz MMI touch response. Dostępnych jest pięć wersji wyposażeniowych: podstawowa, sport, design, design selection i pakiet sportowy S line (z 19-calowymi kołami i sportowym zawieszeniem). Z każdym wariantem związane są odmienne kompozycje kolorystyczne. Nowe Audi A6 otrzymało system obsługi dotykowej MMI touch response. W pełni cyfrowe rozwiązanie pozwala na umieszczanie głównych funkcji pojazdu w wybranym miejscu monitora systemu MMI. Wystarczy przytrzymać i przesunąć wybraną ikonę – podobnie jak się to czyni na ekranach smartfonów. To również ukłon w stronę klientów flotowych. Rozwiązanie pozwala na zapisanie w indywidualnych profilach użytkowników aż siedmiu profili kierowców i preferowanych przez nich ustawień. Spersonalizować tu można do 400 parametrów.

Wszystkie jednostki napędowe w nowym Audi A6 są wyposażone w technikę mild-hybrid. W przypadku silników V6, bazuje ona na głównej sieci pokładowej 48 V, natomiast w przypadku jednostek czterocylindrowych, na sieci 12 V. W obu przypadkach, za dostarczanie energii do układu odpowiada alternator – rozrusznik RSG, współpracujący z akumulatorem litowo-jonowym. Dzięki niemu, Audi A6 jadące z prędkością od 55 do 160 km/h, może „żeglować” przy wyłączonym silniku. Napęd typu mild-hybrid MHEV, w rzeczywistych warunkach jazdy obniża zużycie paliwa nawet o 0,7 litra na 100 km. W zależności od prędkości pojazdu, przełożenie układu kierowniczego wynosi od 9,5:1 do 16,5:1. To efekt pracy przekładni falowej na osi przedniej.

Auto wyposażono również w skrętną tylną oś. Przy niższych prędkościach koła tylne skręcają w kierunku przeciwnym do kierunku skrętu kół przednich, co zwiększa zwrotność Audi A6, a jednocześnie zmniejsza promień skrętu. Nawet o 1,1 m. Przy wysokich prędkościach koła tylne ustawiają się w tym samym kierunku, co koła przednie. Poprawia to stabilność podczas jazdy na wprost i podczas zmiany pasa ruchu. Audi daje klientom cztery możliwości zestrojenia zawieszenia. Do wyboru są: konwencjonalne zawieszenie ze stalowymi sprężynami, zawieszenie sportowe, zawieszenie z systemem kontroli siły tłumienia oraz adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension, również z systemem kontroli siły tłumienia.

Wszystkie warianty z silnikami trzylitrowymi są standardowo dostępne w kombinacji ze stałym napędem na cztery koła quattro, którego wersja zależna jest od wariantu modelowego. W połączeniu ze skrzynią tiptronic, napęd quattro posiada samoblokujący międzyosiowy mechanizm różnicowy, a w przypadku przekładni S tronic wyposażono go w wydajną technikę ultra, która w razie potrzeby błyskawicznie załącza napęd na tylne koła. W połączeniu ze skrzynią tiptronic, opcjonalnie dostępny jest sportowy mechanizm różnicowy aktywnie rozkładający moment między tylnymi kołami, co jeszcze bardziej poprawia zwrotność.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-02
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A6 Avant. Nowa hybryda plug-in2020-04-27Audi A6 - polskie ceny!2018-05-11Nowe Audi A6 w szczegółach2018-03-01Audi A6 - galeria!2018-02-28Audi A6 C6 - prestiżowo, ale drogo2011-11-14Wygodne kombi z Ingolstadt2011-05-19

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

300e 313 KM hybryda2024sedanautomattylny
cena średnia 347 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 5

BMW 5

30e 299 KM hybryda2024sedanautomattylny
cena średnia 316 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A6 C8 50TFSI-e 299 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS