BMW zafundowało kurację odmładzającą produkowanej od 2014 roku serii 2. Co się zmieniło?
BMW 2 po liftingu
Samochód poznamy po nowych reflektorach i zderzaku z powiększonymi wlotami powietrza. Przednie światła są teraz wykonane w technologii bi-LED (to standard). Za dopłatą klienci otrzymać mogą zestaw oświetlenia adaptacyjnego. Styliści subtelnie przemodelowali też kształty tylnych świateł. Przy okazji wprowadzono trzy nowe kolory nadwozia i cztery wzory felg.
Niewielka rewolucja spotkała wnętrze pojazdu. Seria 2 otrzymała zaprojektowane od nowa wskaźniki, zmodernizowaną konsolę środkową (lakierowaną na czarny wysoki połysk z zamykanym klapką uchwytem na napoje) i przestylizowane dysze nawiewów.
BMW 2 po liftingu
Odświeżono też system info-rozrywki, który może być teraz sterowany komendami głosowymi. Jego „wolnostojący” wyświetlacz o przekątnej 8,8 cala reaguje na dotyk. Standardem jest karta SIM oferująca dostęp do BMW ConnectedDrive (informacje w czasie rzeczywistym m.in. o utrudnieniach w ruchu). Wśród opcji znalazła się pokładowa sieć wi-fi (obsługuje do 10 urządzeń) i bezprzewodowa ładowarka do telefonu.
BMW 2 po liftingu
Większych zmian nie znajdziemy za to pod maską. Inżynierowie zdecydowali się jedynie na modyfikacje turbosprężarek i układu wtryskowego w silnikach wysokoprężnych.
Odświeżone BMW serii 2 uzupełni cenniki marki z początkiem lipca.