chceauto.pl
x

BMW i4 G26 eDrive40 340 KM

BMW i4 G26 eDrive40 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
179 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
81.2 kWh
Waga
2125 kg
Ładowność
555 kg

OSIĄGI

Moc
340 KM
0-100 km/h
5.7 s.
V max
190 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
470 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW i4 G26 eDrive40 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KMBMW i4 G26 eDrive40 340 KM

BMW i4 G26 eDrive40 340 KM

BMW i4

BMW i4 to pojazd klasy gran turismo z nadwoziem typu "czterodrzwiowe coupe" o napędzie elektrycznym. Samochód został zaprezentowany w połowie 2021 roku.

BMW i4 wyróżniają m.in. pozbawione ramek drzwi i nisko opadająca linia dachu. Auto ma 4783 mm długości, 1852 mm szerokości i 1448 mm wysokości. Bagażnik mieści od 470 do nawet 1290 l (po złożeniu tylnej kanapy).

BMW i4 dostępne jest w dwóch wersjach napędowych. Słabsza - BMW i4 eDrive40 oferowana jest wyłącznie z napędem na tył. Ma jeden silnik trakcyjny o mocy 250 kW (340 KM) i – przynajmniej w teorii – potrafi przejechać na jednym ładowaniu do 590 km. Sprint do 100 km/h trwa 5,9 s. Prędkość maksymalna to 190 km/h.

Druga odmiana to usportowione BMW i4 M5. W takiej konfiguracji mamy dwa elektryczne silniki trakcyjne, zapewniające napęd na obie osie, o łącznej mocy 400 kW (544 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 795 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h.

Obie odmiany mają ten sam, umieszczony w podłodze, akumulator o pojemność 83,9 kWh. Zintegrowana jednostka ładująca umożliwia korzystanie ze stacji szybkiego ładowania prądem stałym o mocy do 200 kW. Pozwalają one w 10 minut zwiększyć zasięg nawet o 164 (BMW i4 eDrive40) lub 140 kilometrów (BMW i4 M50). 31 minut ładowania przy wykorzystaniu szybkiej ładowarki zaowocować ma "dotankowaniem" od 10 do 80 proc. pojemności baterii. Oczywiście jeśli uda się znaleźć tak mocną ładowarką, co w Polsce będzie sporym wyczynem.

Korzystając z opcjonalnej ładowarki ściennej (11 kW/16A/instalacja trójfazowa) na pełne naładowanie potrzeba 8,5 godziny.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-08-28

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    BMW i4 na pierwszych zdjęciach2021-03-23BMW i4 nadjeżdża2021-01-25BMW i4. Pierwsze elektryczne BMW M!2021-06-02Milion zelektryfikowanych BMW. Wkrótce mają być dwa miliony!2021-12-30BMW 4 Gran Coupe II generacji2021-06-10BMW rusza z produkcją akumulatorów nowej generacji2021-05-29

    BMW i4 G26 eDrive40 340 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS