Dywizja Motorsport wzięla na cel BMW serii 2. Efekt?
BMW M2 Coupe
Wersję sygnowaną przez Motorsport poznamy po zmienionych zderzakach, poszerzonych nadkolach (przednie z charakterystycznymi „skrzelami”) i dodatkowym ospoilerowaniu. Z tyłu, oprócz lotki na klapie, pojawił się też wkomponowany w zderzak dyfuzor, w którym osadzono dwie podwójne końcówki układu wydechowego. Standardowym wyposażeniem są 19-calowe, kute felgi ze stopów lekkich z oponami Michelin Pilot Super Sport.
BMW M2 Coupe
Do wnętrza wstawiono sportowe, obszyte skórą, fotele z niebieskimi przeszyciami i logiem M na oparciach. Ten sam znaczek znajdziemy m.in. na nakładkach progowych. Kierowca ma do dyspozycji sportową, trójramienną, obszytą skórą, kierownicę. Na desce rozdzielczej pojawiły się dekoracyjne elementy z włókien węglowych.
Auto napędzane jest rzędowym silnikiem TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l. Jednostka rozwija 370 KM i 465 Nm. Przy wykorzystaniu chwilowego przeładowania, czyli funkcji overboost, moment obrotowy wzrasta do równych 500 Nm.
BMW M2 Coupe
Moc przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem ręcznej, lub zautomatyzowanej przekładni dwusprzęgłowej M DCT. Na tylnej osi pracuje też aktywny, sterowany elektronicznie, dyferencjał. Odmiany z automatem i opcjonalnym systemem kontroli startu przyspieszają do 100 km/h w 4,3 s. Prędkość maksymalna to ograniczone elektronicznie 250 km/h.
W podwoziu znajdziemy wiele elementów zapożyczonych z model M3 i M4. Za hamowanie dopowiadają wentylowane, perforowane tarcze montowane przy wszystkich kołach. Przednie hamulce wyposażono w cztero, tylne w dwu-tłoczkowe zaciski.