chceauto.pl
x

BMW X7 G07 M50d 400 KM

BMW X7 G07 M50d 400 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
279 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2993 cm3
Silnik
diesel
Waga
2535 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
400 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
250 km/h
Zasięg
730 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
80 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
285/45 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
750 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW X7 G07 M50d 400 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KMBMW X7 G07 M50d 400 KM

BMW X7 G07 M50d 400 KM

BMW X7 debiutowało jesienią 2018 roku na salonie w Paryżu. Samochód opracowano głównie z myślą o rynku amerykańskim, dlatego produkowany będzie w zakładach BMW w Spartanburgu w USA. Na rynku pojawi się w marcu 2019 r.

BMW X7 ma 515 cm długości, równe 2 metry szerokości, 180,5 cm wysokości i 310,5 cm rozstawu osi. Mamy więc do czynienia z bardzo dużym samochodem.

Standardowe wyposażenie BMW X7 obejmuje reflektory diodowe. W opcji dostępne są światła laserowe o zasięgu do 600 m, które można rozpoznać po niebieskich elementach w kształcie x wewnątrz reflektorów. Standardem są 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, w opcji znajdują się koła 21- i 22-calowe.

Samochód standardowo posiada siedem miejsc w trzech rzędach siedzeń. BMW podkreśla, że trzeci rząd siedzeń jest "pełnoprawny" - pasażerowie mogą cieszyć się pełnym komfortem z podłokietnikami, uchwytami na napoje i gniazdami USB.

Środkowy rząd może być wyposażony opcjonalnie w dwa indywidualne komfortowe fotele. Wszystkie siedzenia są regulowane elektrycznie. W razie potrzeby fotele drugiego i trzecieg rzędu siedzeń można złożyć, dzięki czemu mocno przeciętna pojemność bagażnika rośnie z 326 do 2120 l.

BMW X7 wyposażone standardowo jest w tapicerkę skórzaną Vernasca, 4-strefową klimatyzację automatyczną, trzyczęściowy szklany dach panoramiczny, oświetlenie ambientowe i dynamiczne oświetlenie wnętrza. Opcjonalnie dostępna jest m.in. 5-strefowa klimatyzacja automatyczna, pakiet Ambient Air, panoramiczny szklany dach Sky Lounge, elementy obsługi z aplikacjami szklanymi, system Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound oraz system rozrywki z tyłu Professional.

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje rzędowy benzynowy silnik 6-cylindrowy o mocy 340 KM (BMW X7 xDrive40i) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki Diesla o mocy 265 KM (BMW X7 xDrive30d) oraz 400 KM (BMW X7 M50d). Wszystkie silniki oferowane są z 8-stopniową skrzynią Steptronic, która przekazuje moment obrotowy na wszystkie cztery koła, przy czym napęd xDrive preferuje napęd kół tylnej osi.

Sportowy mechanizm różnicowy M z elektronicznie sterowaną blokadą tylnej osi oferowany jest standardowo w BMW X7 M50d oraz opcjonalnie w BMW X7 xDrive40i. Natomiast adaptacyjny układ jezdny z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i pneumatycznym zawieszeniem obu osi wchodzi w zakres standardowego wyposażenia wszystkich wersji. Umożliwia on zmianę wysokości zawieszenia nawet o 8 cm.

BMX X7 posiada zintegrowany aktywny układ kierowniczy i system Executive Drive Pro z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych. Oprócz tego, we wszystkich modelach poza BMW X7 M50d, dostępny będzie pakiet BMW Offroad. Obejmuje on dodatkowy przycisk do wyboru czterech trybów jazdy - xSnow, xSand, xGravel i xRocks - aktywujących odpowiedni ustawienia wysokości zawieszenia, układu xDrive, charakterystyki pedału gazu, sterownika skrzyni biegów oraz ingerencji układu dynamicznej kontroli stabilności DSC.

BMW X7 jest bogato wyposażenie w systemy wspomagające kierowcę. Oprócz adaptacyjnego tempomatu z funkcją Stop & Go oferowany jest system asystujący kierowcy, zawierający taki funkcje jak asystent kierowania i pasa ruchu, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu, asystent pasa ruchu z ochroną przed kolizjami bocznymi, asystent omijania, system BMW Night Vision oraz ostrzeganie przed ruchem poprzecznym, przed pierwszeństwem przejazdu i przed jazdą pod prąd. Zakres funkcji standardowego asystenta parkowania obejmuje też asystenta cofania.

Standardowy w X7 BMW Live Cockpit Professional obejmuje w pełni cyfrowy zestaw wskaźników oraz monitor pokładowy, oba o przekątnej 12,3 cala. Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie łączności sieciowej reprezentuje inteligentny asystent osobisty BMW, który od marca 2019 r. będzie częścią systemu operacyjnego i można go będzie zainstalować poprzez zdalną aktualizację oprogramowania. Cyfrowy "pilot" aktywowany za pomocą sterowania głosowego (komenda w języku angielskim "Hey BMW") wspiera kierowcę w obsłudze pojazdu i będzie stale zwiększać swoje możliwości poprzez zdalną aktualizację oprogramowania.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-02-26

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW X7 po liftingu2022-04-22BMW X7. Nowość absolutna!2018-10-17BMW X7 jeszcze w tym roku2018-08-15BMW X7 coraz bliżej2017-12-20BMW 7, 8, i8 i X7. Luksusowo i sportowo2019-08-28Będzie BMW X72014-03-31

Ogłoszenia

BMW X7

BMW X7

kujawsko-pomorskie

255 000 zł
BMW X7

BMW X7


329 900 zł
BMW X7

BMW X7

pomorskie

333 333 zł

BMW X7 G07 M50d 400 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW X5

BMW X5

M50d 400 KM diesel2019SUVautomat4x4
cena średnia 272 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

50d 381 KM diesel2019SUVautomat4x4
cena średnia 264 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW X7 G07 M50d 400 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS