chceauto.pl
x

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2016
Średnia cena
32 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1199 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1070 kg
Ładowność
528 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
9.6 s.
V max
190 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
195/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
300 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C3

Citroen C3 to typowy reprezentant samochodów segmentu B. Pierwszy model tej serii zadebiutował w 2002 roku i przetrwał w ofercie francuskiej marki do 2009 roku. Wtedy na rynku pojawiła się druga generacja auta, która w dużej mierze bazowała na rozwiązaniach technicznych poprzednika. Wspólną cechą obu wcieleń C3 jest wysoki komfort resorowania i przestronna - jak na tę klasę - kabina. Auta mają też - niestety - słabość do zawodnej elektroniki.

Citroen C3 II FL

Druga generacja C3 zadebiutowała we wrześniu 2009 roku, na salonie w Paryżu. Samochód trafił do salonów w listopadzie tego samego roku. W marcu 2013 roku na salonie w Genewie zaprezentowano wersję po liftingu.

W porównaniu do poprzednika auto nieznacznie urosło, charakterystyczną cechą nowej C3 jest panoramiczna przednia szyba, która kończy się dopiero na wysokości słupka B. Podobnie jak poprzednik, auto z powodzeniem może służyć młodej rodzinie - wnętrze jest stosunkowo przestronne, 300 litrowy bagażnik to jeden z lepszych wyników w tej klasie pojazdów.

Projekt wnętrza nawiązuje do stylu, jaki zapoczątkowała druga generacja modelu C5. Plastiki są dobrej jakości, zegary przypominają nieco te montowane w niemieckich pojazdach klasy wyższej. Pozycja za kierownicą przypomina nieco vana - fotele zamontowano wyżej niż w większości kompaktów. Na plus zaliczyć też trzeba przyjemne w dotyku, dobrze spasowane materiały wykończeniowe i przemyślane schowki. Ponieważ większość aut z na rynku wtórnym objęta jest wciąż fabryczną gwarancją, trudno wskazać typowe niedomagania tego modelu. Nieliczne głosy krytyki niewielkiej części właścicieli dotyczą jedynie drobnych usterek instalacji elektrycznej.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Citroen C3 po zmianach. Znamy ceny!2020-03-13Citroen C3 po liftingu2013-03-04100 tys. nowych Citroenów C32017-05-01Citroen e-C3. Elektryczna nowość z niską(?) ceną2023-10-18Citroen C3 po liftingu2020-02-12Citroen C3 Aircross z 9 tys. zamówień2017-10-18

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz A-klasa

Mercedes A-klasa

160 102 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.2 TSI 110 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 36 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Fabia

Skoda Fabia

1.2 TSI 110 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 31 000 zł
OCENY
Dostępność
Suzuki Baleno

Suzuki Baleno

1.0 Boosterjet 110 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 208

Peugeot 208

1.2 PureTech 110 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 32 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

1.2 TSI 110 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność

Citroen C3 II FL 1.2 PureTech 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS