chceauto.pl
x

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KM

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
28 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
898 cm3
Silnik
benzyna z LPG

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
90 KM
0-100 km/h
11.3 s.
V max
165 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l gazu na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
18 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
185/65 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
320 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KMDacia Sandero II TCe LPG 90 KM

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KM

Dacia Sandero

Dacia Sandero to wersja pięciodrzwiowa (hatchback) pierwszego modelu "nowej" Dacii, czyli Logana. Samochód debiutował w 2007 roku, a więc trzy lata po Loganie. Oba modele miały wspólne płyty podłogowe, silniki i inne rozwiązania techniczne.

Pierwsza generacja tego pojazdu przetrwała do 2012 roku, gdy zaprezentowano Sandero II, co nastąpiło równocześnie z debiutem Logana II. Oba modele trafiły do sprzedaży na początku 2013 roku.

Dacia Sandero II

Druga generacja modelu Sandero zaprezentowana została równocześnie z drugą generacją Logana we wrześniu 2012 na salonie paryskim. Samochód zbudowano od podstaw, nowy model jest większy, ładniejszy, ma całkowicie nowe wnętrze zbudowane z plastików o wyższej jakości.

W gamie jednostek napędowych pojawił się zupełnie nowy silnik o pojemności 0,9 l, który dzięki doładowaniu generuje 90 KM. Pozostałe jednostki to klasyczne silniki benzynowe (1.2 75 KM) i wysokoprężne (1.5 dCi, 75 i 90 KM). Sandero dostępne jest również z fabryczną instalacją LPG (1.2, 75 KM).

Pod koniec 2016 roku model - wspólnie z Loganem - doczekał się planowanego liftingu przypadającego na połowę rynkowego żywota. Odświeżone auta poznamy po zmodernizowanym pasie przednim. Otrzymały one osłonę chłodnicy ze srebrnymi prostokątnymi wlotami powietrza i – wykończone srebrnym tworzywem – obudowy świateł przeciwmgłowych. Nowe są również reflektory główne zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej. Z tyłu pojawiły się nowe światła bazujące na technologii diodowej. Te wyróżniają się czterema wyraźnymi punktami światła.

Drobne poprawki dotyczą również wnętrz. Dysze nawiewów i dekoracyjna listwa okalająca górną część konsoli środkowej otrzymały satynowe wykończenie. Zmieniono również kształt kierownicy. Odświeżone modele otrzymały czteroramienne koło z przyciskiem klaksonu umieszczony na poduszce powietrznej. Poprawiono również ergonomię – przykładowo przyciski sterowania szybami przeniesiono z konsoli środkowej na obudowy drzwi.
Wraz z liftingiem w gamie jednostek napędowych pojawił się silnik 1,0 l SCe. Nowy podstawowy motor ma trzy cylindry i moc 75 KM (atmosferyczny).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-03

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Dacia sprzedała już 3,5 mln samochodów2015-11-15Dacia Logan i Sandero. Cena kusi2012-10-24Nowe Logan i Sandero. Pierwsze zdjęcia!2012-09-18Dobry moment na zakup Dacii2011-05-12Dacia Logan i Sandero w szczegółach2020-09-29Dacia Logan i Sandero w nowej odsłonie2020-09-08

Dacia Sandero CRASHTEST

Dacia Sandero II TCe LPG 90 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS