chceauto.pl
x

Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM

Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
330 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2967 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
13.6 kWh
Waga
2466 kg
Ładowność
694 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
457 KM
0-100 km/h
6 s.
V max
230 km/h
Zasięg
620 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
68 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/55 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
635 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KMFord Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM

Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM

Ford Explorer

Explorer to średniej wielkości suv. Pierwsza generacja, która debiutowała w 1995 roku przerwała w produkcji pięć lat. W 1996 roku pojawiła się druga seria, która wytwarzana była do 2003 roku. W 2002 roku pojawiła się kolejna generacja, którą w 2006 roku poddano głębokiemu restylingowi. Wszystkie generacje charakteryzuje nie najlepsze prowadzenie i bardzo duży apetyt na paliwo. Właściciele często narzekają też na drobne, acz dokuczliwe usterki elektroniki, których usunięcie, ze względu na niewielką popularność auta, może być trudne. Dużo problemów sprawia również zawieszenie, którego elementy słabo tolerują polskie drogi. Auto całkiem sprawnie daje sobie radę w terenie, ale na szosie trzeba zachować duży rozsądek (wysoko położony środek ciężkości, miękkie zawieszenie i duża masa). Mimo swoich rozmiarów samochód niezbyt dobrze spełnia się w roli pojazdu rodzinnego. Ilość miejsca na tylnej kanapie zadowoli jedynie dzieci.


Ford Explorer VI

Szósta generacja - Ford Explorer Plug-In Hybrid trafiła do Europy w połowie 2019 roku. Auto oferowane jest w dwóch wariantach (oba z kierownicą po lewej stronie) – jako usportowiony Explorer ST-Line oraz Explorer Platinum. Obydwie wersje napędzane są silnikiem benzynowym EcoBoost V6 o pojemności 3,0 litra i silnikiem elektrycznym, pełniącym też rolę generatora, z łączną mocą maksymalną zespołu napędowego 450 KM i momentem obrotowym 840 Nm, a także z możliwością korzystania z napędu całkowicie elektrycznego.

3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM wspierany jest mocą 100 KM wytwarzaną przez silnik elektryczny. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 13,1 kWh można ładować poprzez gniazdo ładowania umieszczone na przednim lewym błotniku między drzwiami, a nadkolem. Ponadto akumulator jest automatycznie doładowywany podczas jazdy w czasie hamowania regeneracyjnego, czyli odzyskiwania energii kinetycznej normalnie wytracanej podczas hamowania.

Silnik elektryczny umożliwia Explorerowi jazdę z napędem wyłącznie elektrycznym przy zerowej emisji spalin, a kierowca może wybrać, kiedy i jak wykorzystać energię zgromadzoną w akumulatorze, używając odpowiednio trybów jazdy EV Auto, EV Now, EV Later i EV Charge. Gdy akumulator osiągnie minimalny stan naładowania, Explorer automatycznie powraca do trybu EV Auto, w którym silnik elektryczny wspomaga silnik benzynowy, korzystając z energii elektrycznej odzyskanej przy hamowaniu, celem zmniejszenia zużycia paliwa.

Standardowym wyposażeniem jest inteligentny system napędu na cztery koła Forda wspierany przez siedem trybów jazdy i 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów. W standardzie otrzymujemy nowoczesne systemy wspomagania kierowcy, takie jak adaptacyjny tempomat z funkcjami: Stop&Go, rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości i utrzymywania pojazdu na pasie ruchu. Funkcja Stop & Go umożliwia systemowi ACC całkowite zatrzymanie pojazdu w gęstym ruchu miejskim, a następnie automatyczne ruszenie z miejsca, jeśli czas zatrzymania jest krótszy, niż 3 sekundy. Jeśli czas zatrzymania przekracza 3 sekundy, kierowca może nacisnąć przycisk umieszczony na kierownicy lub delikatnie nacisnąć pedał przyspieszenia, by rozpocząć jazdę.

W siedmioosobowym wnętrzu znajdziemy m.in. centralny, pionowo ustawiony, ekran dotykowy o przekątnej 10,1 cala oraz 12,3-calowy wyświetlacz zestawu wskaźników. Auto wyróżnia się szerokim zakresem konfiguracji przestrzeni bagażowej i pasażerskiej i łatwym korzystaniem z trzeciego rzędu siedzeń, gdzie ruchem jednej ręki można sobie zapewnić odpowiednią drogę do wsiadania lub wysiadania. Wersja Platinum jest standardowo wyposażona w 14-głośnikowy, 1000-watowy system muzyczny B&O, a w wersji w ST-Line zastosowano system audio B&O z 12 głośnikami o mocy 800 wat.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-01-13

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Ford Explorer (2024) wchodzi na rynek. Polskie ceny2024-04-21Ford Explorer. Elektryczny model na bazie Volkswagena2023-03-22Ford Explorer dla Europy!2019-04-03Nowy Ford Explorer2019-01-17Ford Explorer PHEV - test SUVa zza Wielkiej Wody2023-03-17Ford Explorer plug-in już w Polsce2020-08-28

    Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Volkswagen Touareg

    Volkswagen Touareg

    3.0 eHybrid 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 386 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q7

    Audi Q7

    60TFSI e 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 359 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Porsche Cayenne

    Porsche Cayenne

    E-Hybrid 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 434 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Land Rover Range Rover Sport

    Land Rover Range Rover Sport

    P440e 440 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 512 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q8

    Audi Q8

    60TFSI e 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 375 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Land Rover Range Rover

    Land Rover Range Rover

    P440e 440 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 668 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Ford Explorer VI 3.0 EcoBoost PlugIn Hybrid 457 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS