chceauto.pl
x

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
213 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
52.0 kWh

OSIĄGI

Moc
170 KM
0-100 km/h
7.3 s.
V max
160 km/h
Zasięg
240 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/50 R19
235/50 R20
255/45 R20
235/45 R21
255/40 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
440 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KMFord Explorer VII 52 kWh 170 KM

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM

Ford Explorer

Explorer to średniej wielkości suv. Pierwsza generacja, która debiutowała w 1995 roku przerwała w produkcji pięć lat. W 1996 roku pojawiła się druga seria, która wytwarzana była do 2003 roku. W 2002 roku pojawiła się kolejna generacja, którą w 2006 roku poddano głębokiemu restylingowi. Wszystkie generacje charakteryzuje nie najlepsze prowadzenie i bardzo duży apetyt na paliwo. Właściciele często narzekają też na drobne, acz dokuczliwe usterki elektroniki, których usunięcie, ze względu na niewielką popularność auta, może być trudne. Dużo problemów sprawia również zawieszenie, którego elementy słabo tolerują polskie drogi. Auto całkiem sprawnie daje sobie radę w terenie, ale na szosie trzeba zachować duży rozsądek (wysoko położony środek ciężkości, miękkie zawieszenie i duża masa). Mimo swoich rozmiarów samochód niezbyt dobrze spełnia się w roli pojazdu rodzinnego. Ilość miejsca na tylnej kanapie zadowoli jedynie dzieci.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-09-21

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Explorer (2024) wchodzi na rynek. Polskie ceny2024-04-21Ford Explorer. Elektryczny model na bazie Volkswagena2023-03-22Ford Explorer dla Europy!2019-04-03Nowy Ford Explorer2019-01-17Ford Explorer PHEV - test SUVa zza Wielkiej Wody2023-03-17Ford Explorer plug-in już w Polsce2020-08-28

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Capri

Ford Capri

52 kWh 170 KM elektryczny2024SUVautomattylny
cena średnia 222 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Explorer VII 52 kWh 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS