chceauto.pl
x

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
61 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1455 kg
Ładowność
450 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.9 s.
V max
208 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Zbiornik paliwa
52 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/50 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
375 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KMFord Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford Focus

Ford Focus I trafił do sprzedaży w 1998 roku i w niezmienionej formie przetrwał na rynku aż 7 lat. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku i produkowana był aż do roku 2010 (z liftingiem w roku 2008). W 2010 roku zadebiutowała III generacja, której produkcję uruchomiono na początku 2011 roku. Samochód trafił do europejskich salonów wiosną tego samego roku.

Ford Focus Mk4

Czwarta generacja Forda Focusa została zaprezentowana wiosną 2018 roku. Model ten był pierwszym autem Forda bazującym na nowej platformie C2.

Nadwozie auta ma 4378 mm długości (4668 mm w wersji kombi), 1825 mm szerokości i 1454 mm wysokości (1481 mm w kombi – z relingami). W porównaniu do poprzednika aż o 53 mm zwiększył się rozstaw osi. Docenią to zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy. Na wysokości kolan przybyło ponad 50 milimetrów. Szerokość na wysokości ramion zwiększyła się o prawie 60 milimetrów.

Ford Focus IV jest dostępny w kilku liniach modelowych. Oprócz topowej – Vignale, która wyróżnia się m.in. przednim dolnym wlotem powietrza „od narożnika do narożnika” - do wyboru są też m.in. usportowione ST line i uterenowiona odmiana Active. Pierwszą poznamy po dodatkowym ospojlerowaniu, druga wyróżnia się podwyższonym prześwitem, ochronnymi szarymi osłonami nadkoli i progów drzwiowych, płytami osłaniającymi podwozie z przodu i z tyłu, nakładkami progowymi kontrastowo pomalowanymi na kolor srebrny i zaprojektowanym dla tej wersji pasem przednim.

Ford Focus IV otrzymał większą paletę zaawansowanych funkcji, niż jakikolwiek inny pojazd tego producenta. Znalazł się wśród nich np. system Ford Co-Pilot360, na który składa się wiele rozwiązań zwiększających poziom ochrony, poprawiających prowadzenie pojazdu. To np. adaptacyjny tempomat ACC z funkcją Stop & Go czy system reflektorów adaptacyjnych z oświetlaniem przewidywanego toru jazdy i doświetlaniem zakrętów.

Opatentowana przez Forda integracja funkcji odczytywania znaków drogowych w celu optymalizacji oświetlenia drogi umożliwia poszerzenie oświetlanego obszaru na skrzyżowaniach i rondach.

Nowy Focus to też pierwszy dostępny w Europie model Forda oferowany z wyświetlaczem przeziernym (HUD).

Europejskie odmiany budowane są w zakładzie montażowym Forda w Saarlouis w Niemczech.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-04

Wersje

ROCZNIKI

Ford Focus ST Edition. Na drogę i na tor2024-04-28Ford Focus po liftingu2021-10-14Ford Focus z nowym napędem mikrohybrydowym2020-06-26Ford Focus z systemem HUD2018-07-04Ford Focus potrafi wykryć dziury2018-06-29Ford Focus IV generacji!2018-04-10

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Subaru Impreza

Subaru Impreza

2.0 156 KM benzyna2019hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 77 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

18i 140 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo V40

Volvo V40

1.5 T3 152 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 76 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Ceed

Kia Ceed

1.4 T-GDi 140 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

1.4 Turbo 150 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

35TFSI 150 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBoost 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS