chceauto.pl
x

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Ocena: 3.15 (oceny: 34)
Rok produkcji
2016
Średnia cena
67 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1362 kg
Ładowność
663 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
250 KM
0-100 km/h
6.5 s.
V max
248 km/h
Zasięg
540 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
73 zł
Zbiornik paliwa
62 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
476 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KMFord Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM

Ford Focus

Ford Focus I trafił do sprzedaży w 1998 roku i w niezmienionej formie przetrwał na rynku aż 7 lat. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku i produkowana był aż do roku 2010 (z liftingiem w roku 2008). W 2010 roku zadebiutowała III generacja, której produkcję uruchomiono na początku 2011 roku. Samochód trafił do europejskich salonów wiosną tego samego roku.

Ford Focus ST Mk3 FL

Trzecia generacja focusa zadebiutowała wiosną 2011 roku. Samochód nie może już pochwalić się tak oryginalną stylistyką, jak pierwsza generacja, ale liczne nawiązania do większego Mondeo sprawiają, że auto wydaje się być znacznie większe niż jest w rzeczywistości.

Dobre wrażenie robi też kabina - jest przestronna i dobrze wykonana, deska rozdzielcza zrobiona została z niezłej jakości, miękkich w dotyku materiałów. W wersji hatchback rozczarowuje bagażnik - pojemność 277 l to o przeszło 20 l mniej, niż oferuje np. Citroen C3 należący do segmentu B!

Atutem Focusa pozostał natomiast rewelacyjny układ jezdny. Wielowahaczowe zawieszenie zapewnia wystarczający komfort jazdy i świetnie sprawuje się w zakrętach, o precyzję dba również precyzyjny układ kierowniczy. Auto w trzech wersjach nadwoziowych (jako czterodrzwiowy sedan i pieciodrzwiowe hatchback i kombi) dostępne jest w polskich salonach od połowy 2011 roku.

W 2014 roku samochód doczekał się faceliftingu. Zmieniono m.in pas przedni, który zyskał nowy zderzak i osłonę chłodnicy zaprojektowane zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki "One Ford".
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-02-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Ford Focus ST Edition. Na drogę i na tor2024-04-28Ford Focus po liftingu2021-10-14Ford Focus z nowym napędem mikrohybrydowym2020-06-26Ford Focus z systemem HUD2018-07-04Ford Focus potrafi wykryć dziury2018-06-29Ford Focus IV generacji!2018-04-10

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Octavia

Skoda Octavia

2.0 TSI 230 KM benzyna2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 72 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

2.0 TSI 265 KM benzyna2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Focus ST Mk3 FL 2.0 EcoBoost 250 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS