chceauto.pl
x

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2020
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2261 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
280 KM
0-100 km/h
5.7 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
11.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
71 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
608 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KMFord Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM

Ford Focus

Ford Focus I trafił do sprzedaży w 1998 roku i w niezmienionej formie przetrwał na rynku aż 7 lat. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku i produkowana był aż do roku 2010 (z liftingiem w roku 2008). W 2010 roku zadebiutowała III generacja, której produkcję uruchomiono na początku 2011 roku. Samochód trafił do europejskich salonów wiosną tego samego roku.

Ford Focus Mk4 ST

Czwarta generacja Forda Focusa została zaprezentowana wiosną 2018 roku. Model ten był pierwszym autem Forda bazującym na nowej platformie C2.

Nadwozie auta ma 4378 mm długości (4668 mm w wersji kombi), 1825 mm szerokości i 1454 mm wysokości (1481 mm w kombi – z relingami). W porównaniu do poprzednika aż o 53 mm zwiększył się rozstaw osi. Docenią to zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy. Na wysokości kolan przybyło ponad 50 milimetrów. Szerokość na wysokości ramion zwiększyła się o prawie 60 milimetrów.

Ford Focus IV jest dostępny w kilku liniach modelowych. Oprócz topowej – Vignale, która wyróżnia się m.in. przednim dolnym wlotem powietrza „od narożnika do narożnika” - do wyboru są też m.in. usportowione ST line i uterenowiona odmiana Active. Pierwszą poznamy po dodatkowym ospojlerowaniu, druga wyróżnia się podwyższonym prześwitem, ochronnymi szarymi osłonami nadkoli i progów drzwiowych, płytami osłaniającymi podwozie z przodu i z tyłu, nakładkami progowymi kontrastowo pomalowanymi na kolor srebrny i zaprojektowanym dla tej wersji pasem przednim.

Ford Focus IV otrzymał większą paletę zaawansowanych funkcji, niż jakikolwiek inny pojazd tego producenta. Znalazł się wśród nich np. system Ford Co-Pilot360, na który składa się wiele rozwiązań zwiększających poziom ochrony, poprawiających prowadzenie pojazdu. To np. adaptacyjny tempomat ACC z funkcją Stop & Go czy system reflektorów adaptacyjnych z oświetlaniem przewidywanego toru jazdy i doświetlaniem zakrętów.

Opatentowana przez Forda integracja funkcji odczytywania znaków drogowych w celu optymalizacji oświetlenia drogi umożliwia poszerzenie oświetlanego obszaru na skrzyżowaniach i rondach.

Nowy Focus to też pierwszy dostępny w Europie model Forda oferowany z wyświetlaczem przeziernym (HUD).

Europejskie odmiany budowane są w zakładzie montażowym Forda w Saarlouis w Niemczech.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-04-03

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Ford Focus ST Edition. Na drogę i na tor2024-04-28Ford Focus po liftingu2021-10-14Ford Focus z nowym napędem mikrohybrydowym2020-06-26Ford Focus z systemem HUD2018-07-04Ford Focus potrafi wykryć dziury2018-06-29Ford Focus IV generacji!2018-04-10

Ford Focus Mk4 ST 2.3 EcoBoost 280 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS