chceauto.pl
x

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
47 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
1634 kg
Ładowność
666 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
140 KM
0-100 km/h
10.1 s.
V max
200 km/h
Zasięg
1000 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R16
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
439 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KMFord Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-03-19

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

2.0 TDI 150 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 55 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Espace

Renault Espace

1.6 dCi 130 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Galaxy

Ford Galaxy

2.0 TDCI 140 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Scenic

Renault Scenic

2.0 dCi 150 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Grand Scenic

Renault Grand Scenic

2.0 dCi 150 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touran

Volkswagen Touran

2.0 TDI 140 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Grand C-Max II 2.0 TDCI 140 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS