chceauto.pl
x

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
76 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1740 kg
Ładowność
710 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
160 KM
0-100 km/h
9.9 s.
V max
200 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
66 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R17
235/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
285 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KMFord S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM

Ford S-MAX

Ford S-MAX to największy van dostępny w europejskiej ofercie Forda. Pierwsza generacja tego modelu debiutowała w 2006 roku, a oparta była na płycie podłogowej Mondeo IV.

We wrześniu 2014 roku zadebiutowała druga generacja tego modelu. Samochód ponownie dzieli płytę podłogową (CD4) z kolejną generację Mondeo. Auto dostępne jest również w wersji siedmioosobowej, a do salonów trafiło na początku 2015 roku.

Ford S-MAX II

II generacja Ford S-Max zastąpiła model, który na rynku jest obecny od 2006 roku. Nowości w większości są ukryte przed okiem obserwatora, natomiast stylistycznie auto jest bardzo podobne do poprzednika. Największe różnice dostrzeżemy z przodu, gdzie pojawiła się typowa dla nowych Fordów wielka osłona chłodnicy. Jednak linia boczna,a nawet kształt szyb są tak zbliżone, że laikowi trudno będzie stwierdzić, czy chodzi o nową generację czy może tylko lifting.

Nowy S-Max został oparty na nowej płycie podłogowej oznaczonej CD4, na której budowane jest również nowe Mondeo. Samochód dostępny jest w wersji 5- i 7-osobowej. Fotele drugiego i trzeciego rzędu mogą się łatwo składać dzięki systemowi Easy-Fold, a producent doliczył się, że wnętrze można skonfigurować aż na 32 różne sposoby.

W S-maxie, po raz pierwszy w Europie pojawił się system Ford Adaptive Steering, który jest rodzajem elektrycznego wspomagania, które obniża zużycie paliwa. S-Max jest również pierwszym Fordem dostępnym z technologiami Dynamic LED i Glare-Free Highbeam, która zapewnia maksymalne oświetlenie drogi bez ryzyka oślepiania. Standardem jest system Pre-Collision Assist, który wymagany jest przez Euro NCAP; bez niego nie da się zdobyć pięciu gwiazdek. Samochód jest wyposażony w szereg systemów ułatwiających parkowanie (automatyczne parkowanie tyłem i równolegle, pomoc przy wyjechaniu tyłem z miejsca postojowego), posiada również kamery obserwujące przestrzeń przed i za samochodem.

Na środkowej konsoli znajdziemy ekran o przekątnej 8 cali, który umożliwia sterowanie systemem Sync 2, a więc nawigacją i pokładowymi systemami oraz integrację ze smartfonem. To jednak nie koniec, opcjonalnie tradycyjne analogowe zegary mogą zostać zastąpione ekranem o średnicy 10 cali, który pozwala na dowolne skonfigurowanie wyglądu panelu zegarowego.

Inne dostępne wyposażenie to system My Key (umożliwia np. ograniczenie prędkości i głośności radia, gdy auto jest uruchomione specjalnym kluczykiem) oraz bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-02

Wersje

NADWOZIA

Nowy Ford S-Max. Ceny2015-05-05Oto Ford S-Max drugiej generacji2014-09-17Ford S-Max i Galaxy Hybrid. Ceny2021-02-09Ford S-Max i Ford Galaxy po liftingu2019-10-10Ford Galaxy i Ford S-Max bez silników benzynowych2018-09-15Używane: Ford S-Max2013-06-14

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Carens

Kia Carens

2.0 GDI 166 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Verso

Toyota Verso

1.8 Valvematic 147 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Alhambra

Seat Alhambra

1.4 TSI 150 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 69 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Sharan

Volkswagen Sharan

1.4 TSI 150 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 81 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touran

Volkswagen Touran

1.4 TSI 150 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Galaxy

Ford Galaxy

1.5 EcoBoost 160 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS