Hyundai i10 II 1.0 LPGi 66 KM
Hyundai i10
Hyundai i10 to małe miejskie auto, które debiutowało w 2008 roku, zastępując Atosa. Samochód jest blisko spokrewniony z Kią Picanto. Samochód pozostał w produkcji do 2013 roku, gdy zaprezentowano II generację. Auto nie odniosło nigdy spektakularnego sukcesu.
Hyundai i10 II
Hyundai i10 II generacji debiutował na salonie we Frankfurcie we wrześniu 2013 roku. Samochód zaprojektowano w europejskim centrum Hyundaia w Russelsheim.
W porównaniu do poprzednika długość nadwozia zwiększyła się o 80 mm, samochód jest również o 65 mm szerszy i o 50 mm niższy. Symbolicznie - o 5 mm - powiększył się rozstaw osi. Dzięki przeprojektowaniu wnętrza inżynierom udało się jednak zauważalnie powiększyć przestrzeń dla pasażerów. O 10 procent zwiększono również pojemność bagażnika - kufer pomieści teraz 252 litry bagażu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-04