chceauto.pl
x

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
86 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Pojemność
998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1024 kg
Ładowność
446 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
10.5 s.
V max
185 km/h
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Zbiornik paliwa
36 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
175/65 R14
185/55 R15
195/45 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
A
Bagażnik
252 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i10

Hyundai i10 to małe miejskie auto, które debiutowało w 2008 roku, zastępując Atosa. Samochód jest blisko spokrewniony z Kią Picanto. Samochód pozostał w produkcji do 2013 roku, gdy zaprezentowano II generację. Auto nie odniosło nigdy spektakularnego sukcesu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-07

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Hyundai i10 po liftingu. Polskie ceny2023-04-12Hyundai i10 po liftingu2023-02-28Hyundai i10 z polskimi cenami!2020-01-03Hyundai i10. Ceny2016-12-12Hyundai i10 po liftingu2016-09-02Hyundai i10 N Line. Nie hot-hatch, ale... hot!2019-09-12

Hyundai i10 III FL 1.0 T-GDi 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS