chceauto.pl
x

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
38 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1396 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
90 KM
0-100 km/h
13.9 s.
V max
170 km/h

KOSZTY

Spalanie
5.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
35 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
528 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KMHyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM

Hyundai i30

Hyundai i30 to jeden z modeli, które ugruntowały pozycję koreańskiego producenta na rynku europejskim. Model ten debiutował w 2007 roku, początkowo importowano go z Korei, ale w 2009 roku uruchomiono produkcję w Czechach. Rok później i30 został poddany liftingowi.

W 2012 roku weszła do salonów druga generacja Hyundaia i30. W 2014 roku auto przeszło deliktany lifting. W sprzedaży pojawiła się wówczas usportowiona wersja Turbo.



Hyundai i30 II

Druga generacja Hyundaia i30 zadebiutowała na salonie we Frnakfurcie we wrześniu 2011 roku. Na początku roku następnego pierwsze samochody trafiły do salonów, równocześnie na salonie w Genewie pokazano odmianę kombi. Jesienią 2012 roku w Paryżu Koreańczycy zaprezentowali z kolei i30 II w wersji trzydrzwiowej (sprzedaż rozpoczęła się w 2013 roku).

Nadwozie nowego pięciodrzwiowego Hyundaia i30 ma 430 cm długości, 178 cm szerokości i 147 cm wysokości. Rozstaw osi to 265 cm. Pojemność bagażnika wynosi 378 litrów. I30 Wagon, czyli kombi jest aż o 185 mm dłuższe niż hatchback. Dzięki temu znacznie wzrosła pojemność bagażnika, która wynosi 528 litrów.

Z kolei wersja trzydrzwiowa otrzymała bardziej dynamiczną stylizację, przez co dość znacznie odbiega wyglądem od 5-drzwiowego hatchbacka i kombi.

W 2014 roku auto przeszło deliktany lifting. Wraz z nim w ofercie pojawił się usportowiony model i30 Turbo. Samochód wyróżnia się pakietem dodatkowego ospoilerowania, podwójnym zakończeniem układu wydechowego, nowymi, zintegorowanymi ze światłami dziennymi LED, bi-ksenonowymi reflektorami i aluminiowymi felgami w rozmiarze 18-cali.

Oprócz aluminiowych nakładek na pedały i nowego zestawu wskaźników z przodu zamontowano sportowe fotele - nad głowami pasażerów pojawiła się czarna podsufitka. Źródłem napędu jest znany z Kie Cee'd GT benzynowy silnik 1,6 l T-GDI. Wyposażona w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa jednostka rozwija moc 186 KM (o 18 mniej niż Kia) i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 265 Nm. To wystarcza, by Hyundai i30 Turbo przyspieszał do 100 km/h w 8 sekund i rozpędzał się do prędkości maksymalnej 219 km/h.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-12-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Hyundai i30 po liftingu2024-04-04TEST: Hyundai i30 N Line - ile w nim sportu?2023-06-23Nowy Hyundai i30 z Czech2020-05-20Hyundai i30 po liftingu. Polskie ceny2020-03-26Hyundai i30 po liftingu2020-03-02Hyundai i30 po liftingu. Pierwsze zdjęcia2020-02-12

Hyundai i30 CRASHTEST

Hyundai i30 - AKCJE NAWROTOWE

2013-06-05Samochody marki Hyundai, modele: ix20 (JC) oraz i30 (GDe, czyli II generacja)) wyprodukowane w Republice Czeskiej oraz model Veloster (FS) wyprodukowany w Korei Południowej, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych ww. modelach pojazdów marki Hyundai zastosowane rozwiązanie konstrukcyjne uszczelnienia elementów ruchomych w zacisku hamulca postojowego umożliwia wnikanie wilgoci. W konsekwencji może to prowadzić do nieprawidłowego funkcjonowania hamulca postojowego i objawiać się większym niż standardowo nagrzewaniem metalowych elementów układu hamulcowego tylnego koła.

Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objęte są 2 063 samochody marki Hyundai. Lista numerów VIN w załączniku.

plik pdf

Hyundai i30 II 1.4 CRDi 90 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS