chceauto.pl
x

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
56 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1444 kg
Ładowność
586 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
178 KM
0-100 km/h
10 s.
V max
209 km/h
Zasięg
740 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/50 R17
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
525 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM

Hyundai i40 to opracowany od podstaw model klasy średniej. Auto zaprojektowano zostało w europejskim centrum projektowym Hyundaia w Russelsheim.
Samochód w wersji kombi debiutował wiosną 2011 roku, na salonie w Genewie. W połowie roku pierwsze samochody trafiły do salonów.

Nieco dłużej trzeba było poczekać na sedana - auto pokazano jesienią 2011 roku, na salonie we Frankfurcie. Sprzedaż rozpoczęto wiosną 2012 roku.

Pod koniec 2014 roku samochód poddano gruntownemu faceliftingowi. Projektanci z europejskiego centrum stylistycznego Hyundaia w niemieckim Russelsheim poddali się modzie na zwiększanie osłony chłodnicy. Po liftingu przyjęła ona sześciokątny kształt i stanowi całość od maski aż po dolną część zderzaka.

Zwiększono przy tym logo firmy. Zmienił się również kształt świateł, pojawiły się światła dzienne wykonane w technologii LED, nowy jest oczywiście zderzak. W samochodach z nadwoziem kombi (które sprzedają się lepiej niż sedany) opcjonalnie dostępny jest teraz Rear Electronic Damping Control System. Jest to układ aktywnych tylnych amortyzatorów, kierowca będzie mógł zmieniać ich charakterystykę, podobnie jak działanie wspomagania kierownicy czy reakcję silnika na gaz (te dwa parametry również w sedanie).

Jesienią 2018 roku Hyundai i40 doczekał się kolejnego liftingu. Zmieniono osłonę chłodnicy, pojawiły się nowe felgi i lakiery. Nowością jest system aktywnego bezpieczeństwa SmartSense. Jednocześnie zmodernizowano gamę jednostek napędowych, dzięki czemu spełniają nową normę emisji spalin Euro 6d-Temp.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-31

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Hyundai i40 po liftingu2018-10-10Hyundai i40 po liftingu2014-12-11Całkiem nowy Hyundai Sonata2014-04-20700 zł za nowe auto?2016-01-11Hyundai zmienia nazwy modeli. Koniec bałaganu!2016-07-19A może coś na H?2011-05-30

Hyundai i40 CRASHTEST

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Optima

Kia Optima

2.0 165 KM benzyna2015sedanautomatprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Insignia

Opel Insignia

1.6 Turbo 170 KM benzyna2015sedanautomatprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 6

Mazda 6

2.0 Skyactiv-G 165 KM benzyna2015sedanautomatprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai i40 I 2.0 GDI 178 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS