chceauto.pl
x

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2020
Średnia cena
149 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1885 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
272 KM
0-100 km/h
7.2 s.
V max
206 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
14 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
90 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
245/65 R17
225/55 R18
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
550 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
6000 km czyli po 4 miesiącach
Zużycie paliwa
16.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.9 s.
Prędkość maksymalna
187 km/h

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KMJeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM

Jeep Cherokee

Jeep Cherokee to jeden z klasycznych modeli tego amerykańskiego producenta. Pierwszy pojazd o tej nazwie pojawił się w 1984 roku. Samochód posiada samonośne nadwozie, co jednak nie dyskwalifikuje go jako prawdziwego auta terenowego. Przeciwnie, model ten jest bardzo popularny wśród fanów offroadu.

I generacja Cherokee (XJ) produkowana była niezwykle długo, bo aż do 2001 roku (4 lata wcześniej model poddano liftingowi). Wtedy prowadzono na rynek nową generację (ZJ), która całkowicie zrywała z charakterystyczną stylizacją poprzednika, ale zachowała duże walory terenowe. Ten samochód pozostał w produkcji już znacznie krócej, bo do 2008 roku.

Kolejna generacja (KK) debiutowała na salonie w Nowym Jorku w 2007 roku. Samochód znów posiadał całkowicie nową stylizację, która tym razem nawiązywała do legendarnego XJ. Produkcja tego modelu została zakończona w sierpniu 2012 roku.

Na salonie w Nowym Jorku, na początku 2013 roku zaprezentowano kolejną generację, która - co nie powinno dziwić - znów wygląda zupełnie inaczej niż poprzednik. Tym razem wygląd spotkał się jednak ze sporą krytyką, nowy Cherokee jest po prostu brzydki.

Jeep Cherokee V FL

Jeepa Cherokee typoszeregu KL zbudowano na płycie podłogowej Dodge'a Dart. Z kolei ten pojazd powstaje na zmodyfikowanej płycie Alfy Romeo Giulietta. Jeep podkreśla, że dzięki nowej płycie Cherokee jest nawet o 181 kg lżejszy od poprzednika (w USA sprzedawanego jako Liberty, w Europie - Cherokee). Płyta ta umożliwiła również zastosowanie w pełni niezależnego zawieszenia obu osi (z przodu typu McPherson, z tyłu typu Multilink), co oznacza znacznie lepsze prowadzenie na nawierzchni utwardzonej. Nowość w Cherokee stanowi automatyczna skrzynia biegów o... dziewięciu przełożeniach. Stosowana jest ona w samochodach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o mocy 170 KM.

Nowa generacja Cherokee jest też pierwszą w Europie, która dostępną również z napędem tylko jednej osi (wcześniejsze generacje również posiadały wersje z napędem 4x2, ale sprzedawano je wyłącznie za oceanem). Samochód w takiej konfiguracji występuje wyłącznie w bazowej wersji wyposażeniowej, z manualną przekładnią i z silnikiem wysokoprężnym o mocy 140 KM. Pozostałe wersje Jeepa Cherokee posiadają napęd na wszystkie koła, przy czym są stosowane aż trzy różne rodzaje napędu 4x4.

Jeep Active Drive I to najprostszy typ oparty o centralny dyferencjał typu torsen, który automatycznie przekazuje moment obrotowy na koła o większej przyczepności. Kierowca nie ma żadnych możliwości ingerencji w pracę tego typu napędu. Jeep Active Drive I dostępny jest ze wszystkimi wersjami silnikowymi, wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów.

Bardziej zaawansowane rozwiązanie to Jeep Active Drive II. To układ z dwoma dyferencjałami, który daje kierowcy możliwość wyboru jednego z kilku trybów pracy, system ten posiada również reduktor. Ten typ stosowany może być wyłącznie z wysokoprężnym silnikiem o mocy 170 KM.

Ostatni typ napędu to Jeep Active Drive II Lock, który jest tak naprawdę systemem Jeep Active Drive II wzbogaconym o blokadę tylnego dyferencjału. Układ ten znajdziemy wyłącznie w najbogatszej wersji wyposażeniowej, w samochodach z silnikiem benzynowym.

Dwa ostatnie typy napędu współpracują z udoskonalonym systemem kontroli trakcji Selec-Terrain, przy pomocy którego kierowca może wybrać jeden z kilku rodzajów nawierzchni, po której porusza się pojazd (dostępne tryby to: Auto, Snow, Sport, Sand/Mud i Rock).

Wiosną 2018 roku w Nowym Jorku, a w połowie roku w Europie pokazano wersję po liftingu.

Lifting dość mocno wpłynął na wygląd Jeepa Cherokee, szczególnie jest to widoczne w przedniej części nadwozia, gdzie zniknęły charakterystyczne wąskie reflektory. Z tyłu również zmieniono kształt świateł zespolonych, ale ta modyfikacja nie jest aż tak widoczna.

Największą nowością we wnętrzu jest całkowicie nowy system infotainment, który wcześniej pojawił się w Jeepie Compass. Posiada on m.in. wsparcie dla systemów Android Auto i Apple CarPlay, zaś sterowanie nim odbywa się za pomocą dotykowego ekranu o przekątnej 7 lub 8,4 cala.

Przy okazji liftingu zmodernizowano również gamę silnikową.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Jeep Cherokee po liftingu2018-09-06Jeep Cherokee po zmianach2017-12-21Nowy Jeep Cherokee w Polsce. Ceny2014-03-29Nowy Jeep Cherokee. Komu się podoba?2013-03-28Całkiem nowy Jeep Cherokee2013-02-25Jeep Cherokee KJ. Szukasz terenówki?2012-11-25

Ogłoszenia

Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

lubuskie

130 000 zł
Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

warmińsko-mazurskie

92 000 zł

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

300 258 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 173 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X3

BMW X3

30i 252 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 168 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q5

Audi Q5

45TFSI 265 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 172 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace

2.0 i4P 250 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 195 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

2.0 B5 Mild Hybrid 250 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 240 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X4

BMW X4

30i 252 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 176 000 zł
OCENY
Dostępność

Jeep Cherokee V FL 2.0 Turbo GME 272 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS