chceauto.pl
x

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
51 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1222 kg
Ładowność
578 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
11.8 s.
V max
183 km/h
Zasięg
720 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
395 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KMKia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM

Kia Ceed

Kia Ceed to kompaktowy model, który od początku konstruowany był z myślą o rynku europejskim. Pierwsza generacja weszła do sprzedaży w styczniu 2007 roku i z miejsca zyskała sobie wierne grono zwolenników. Auto produkowane było w słowackiej fabryce w Żylinie i jako pierwsze w ofercie Kii zostało zaprojektowane w Europie, specjalnie z myślą o europejskich klientach.

Kia Cee'd I występuje w trzech wersjach nadwoziowych: Procee'd (trzydrzwiowy hatchback), Cee'd (pięciodrzwiowy hatchback) oraz Cee'd SW (kombi). Wprowadzano je stopniowo do sprzedaży, wszystkie w ciągu 2007 roku. W Polsce samochód ten masowo używany jest przez policję.

W 2009 roku model przeszedł niewielki lifting, a produkcja Kii Cee'd I generacji została zakończona w 2012 roku wraz z prezentacją II generacji.

Druga generacja Kii Cee'd zadebiutowała w 2012 roku. Wiosną 2013 roku na salonie w Genewie zaprezentowano najmocniejszą wersję GT. Wtedy również debiutował Pro_cee'd GT.

W 2015 roku Cee'd II został poddany liftingowi. Zmiany stylistyczne były niewielkie i obejmowały mocniej zarysowany i szerszy zderzak z chromowanymi obwódkami wokół lamp przeciwmgielnych oraz nowy owalno-oczkowy wzór maskownicy grilla. Kształt grilla czy świateł został zachowany.

Kia Cee'd II przetrwała w produkcji do 2018 roku. Wówczas, na salonie genewskim debiutowała, trzecia generacja, której nazwę zmieniono na Ceed. Nazwa ta pochodzi od hasła „Community of Europe, with European Design”. Samochód ten został skonstruowany na nowej płycie podłogowej o nazwie K2.

Kia Ceed III

Kia Ceed III generacji debiutowała w marcu 2018 roku na salonie genewskim. Samochód otrzymał zmodyfikowaną pisownię nazwy – dotychczasową cee'd zastępił Ceed, która pochodzi od hasła „Community of Europe, with European Design”.

Podobnie jak modele wcześniejsze, także Ceed numer 3 został zaprojektowany i skonstruowany we Frankfurcie w europejskim ośrodku marki Kia.

Nowy Ceed, skonstruowany na nowej płycie podłogowej "K2", jest o 20 mm szerszy (szerokość auta wynosi 1.800 mm) i 23 mm niższy (wysokość – 1.447 mm) niż model poprzedniej generacji. Nie zmienił się rozstaw osi, który mierzy 2650 mm. O 20 mm skrócono zwis przedni (do 880 mm) i o tyle samo wydłużono tylny (do 780 mm). Dzięki nowej płycie podłogowej nie tylko wnętrze nowego Ceeda jest przestronniejsze, ale także bagażnik, którego pojemność wynosi 395 litrów.

Nowy Ceed oferuje kierowcy niższą pozycję za kierownicą, a pasażerom – większą przestrzeń na wysokości ramion z tyłu oraz więcej miejsca nad głową z przodu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-10-22

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Kia Ceed po liftingu2021-07-15Kia Ceed z nowymi silnikami2020-12-03Kia Ceed. Nowy model już w salonach2018-06-26Kia Ceed III generacji2018-02-16Nowa Kia Ceed zmienia nazwę2018-02-06Kia Cee´d po liftingu. Ceny2015-07-15

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 2

BMW 2

16i 109 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.4 100 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

1.0 Turbo 105 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 47 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.0 EcoBoost 100 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Tipo

Fiat Tipo

1.4 95 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 3

Mazda 3

1.5 SKYACTIV-G 100 KM benzyna2019hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność

Kia Ceed III 1.0 T-GDi 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS