chceauto.pl
x

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2002
Średnia cena
13 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2959 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
215 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
234 km/h

KOSZTY

Spalanie
14 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
90 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
400 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
16.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.1 s.
Prędkość maksymalna
213 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KMLancia Thesis 3.0 V6 215 KM

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM

Thesis to jeden z niewielu samochodów, obok których nie da się przejść obojętnie. W 2001 roku model zastąpił znaną u nas głównie z roli rządowej limuzyny Kappę, jego produkcja zakończona została z początkiem 2009 roku. Samochód nie wpisuje się w żaden z segmentów. Auto jest zdecydowanie bardziej ekskluzywne niż np. Audi A6, BMW 5 czy Mercedes E, ale też brakuje mu nieco do A8, BMW 7 i klasy S. Ta nieco dziwna polityka wraz z niebanalną sylwetką sprawiły, że Thesis nie zyskał zbyt wielkiego uznania, chociaż służył m.in. jako samochód prezydenta Włoch. Kilkanaście egzemplarzy zakupił również polski rząd.
Podobnie jak poprzednik samochód jest niemal kompletnie wyposażony. W Thesisie nie można również narzekać na brak komfortu czy dynamiki. Niestety przeładowane elektroniką auto potrafi czasami napsuć swojemu właścicielowi krwi. Komputer, najczęściej bez powodu, informuje kierowcę o wyimaginowanych usterkach, jeśli ponowne uruchomienie silnika nie pomaga, trzeba udać się do do serwisu/elektryka, by wykasować błędy. Problemy stwarzać może np. fabryczny system nawigacji, który nie dość, że nie posiada mapy Polski to jeszcze do zmiany takich ustawień komputera, jak np. język wymaga specjalnej oryginalnej płyty praktycznie niedostępnej na rynku wtórnym. Niezbyt wytrzymałe jest też zawieszenie. Najczęściej zużywają się przednie wahacze i amortyzatory. Komplet tych pierwszych (na stronę) kosztować może ponad tysiąc zł. Amortyzatorów (elektronicznie sterowane) lepiej poszukać używanych, poza ASO (polecamy internetowe kluby marki). Cenę nowego wolimy przemilczeć... Podsumowując - Thesis to komfortowe, bezpieczne i bardzo oryginalne auto dla indywidualistów, którzy lubią być na drodze widziani i stać ich na bieżące usuwanie kaprysów elektroniki.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowa lancia thema2011-09-08Szukasz lukusu? Nie musi być z Niemiec!2011-06-27

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

280 204 KM benzyna2002sedanautomattylny
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo S80

Volvo S80

2.4 T 200 KM benzyna2002sedanautomatprzedni
cena średnia 14 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Legend

Honda Legend

3.5 205 KM benzyna2002sedanautomatprzedni
cena średnia 16 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar S-Type

Jaguar S-Type

2.5 200 KM benzyna2002sedanautomattylny
cena średnia 15 000 zł
OCENY
Dostępność
Lexus GS

Lexus GS

300 222 KM benzyna2002sedanautomattylny
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Omega

Opel Omega

3.2 V6 218 KM benzyna2002sedanautomattylny
cena średnia 13 000 zł
OCENY
Dostępność

Lancia Thesis 3.0 V6 215 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS