chceauto.pl
x

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
96 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
4367 cm3
Silnik
diesel
Waga
2580 kg
Ładowność
565 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
313 KM
0-100 km/h
7.8 s.
V max
210 km/h
Zasięg
880 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
97 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/55 R19
255/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
535 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KMLand Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KMLand Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KMLand Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KMLand Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM

Land Rover Range Rover

Range Rover to kolejny angielski samochód, który zdobył sobie miano legendarnego. Czy można się jednak dziwić, jeśli pierwsza generacja tego auta pojawiła się w 1970 roku i z niewielkimi tylko zmiana przetrwała w produkcji aż do 1996 roku? W 1994 roku pojawiła się druga generacja Range Rovera, którą w 2002 roku zastąpiły auta trzeciej generacji, produkowane do 2012 roku. Jesienią 2012 roku na salonie paryskim zadebiutowała IV generacja Range Rovera.

Land Rover Range Rover III FL

Range Rover III generacji po raz pierwszy otrzymał nadwozie samonośne zamiast ramy, stając się bezdyskusyjnie SUV-em. Początkowo auta te były napędzane silnikami BMW, a po liftingu w 2006 roku zaczęto w nich montować jednostki Jaguara.
Samochody te ze względu na wysoką cenę nie zdobyły w Polsce większej popularności. Stąd trudno o merytoryczną ocenę awaryjności. Zdarzać się jednak mogą usterki układu elektrycznego.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-21

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Polska Premiera Range Rover Sport2013-05-23Nowy Range Rover w szczegółach2012-09-10Range Rover Sport 2022 - arystokrata, który nie boi się ubrudzić2022-11-25Range Rover Sport Supercharged - udane połączenie totalnych sprzeczności2022-07-31Range Rover P400e. Pierwsza hybryda2017-10-11Range Rover SVAutobiography2015-03-30

Land Rover Range Rover CRASHTEST

Land Rover Range Rover III FL 4.4 TDV8 313 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS