Maserati Levante GT L4 330 KM
Maserati Levante to pierwszy SUV w historii tego włoskiego producenta. Samochod debiutował na salonie genewskim na początku 2016 roku.
Levante oparto o zmodyfikowaną płytę podłogową używaną już w innych modelach Maserati. Włosi podkreślają nie tylko dobre prowadzenie (rozkład mas to idealne, godne aut sportowych, 50:50!), ale również dopracowanie aerodynamiczne. Mimo wysokiej sylwetki współczynnik oporu powietrza Cx wynosi zaledwie 0,31
Standardowym wyposażeniem jest system napędu wszystkich kół, który u Włochów nosi nazwę Q4. Auto jest standardowo wyposażone w pneumatyczne zawieszenie oraz dostępne będzie w dwóch wersjach wyposażeniowych - Sport i Luxury.
Maserati Levante ma niemal równe 5 metrów długości, wysokość to 168 cm, a szerokość - 197 cm. Rozstaw osi minimalnie przekracza 3 metry.
Niezależnie od źródła mocy, moment obrotowy trafia na koła za pośrednictwem ośmiostopniowej skrzyni automatycznej produkcji ZF. Przekładnia może pracować w czterech trybach: Normal, Ice, Sport i Off-road, przy czym tryb wpływa również na pracę silnika, zawieszenia i elektronicznych systemów wspomagających.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-12