chceauto.pl
x

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2015
Średnia cena
35 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1496 cm3
Silnik
benzyna
Waga
980 kg
Ładowność
530 kg

OSIĄGI

Moc
115 KM
0-100 km/h
8.7 s.
V max
200 km/h
Zasięg
690 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
41 zł
Zbiornik paliwa
44 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
185/60 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
280 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KMMazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM

Mazda 2

Mazda2 to nazwa europejskiej wersji samochodu, który w Japonii debiutował w 1996 roku jako Mazda Demio. W 2002 roku pojawiła się druga generacja tego samochodu, a w 2007 roku debiutowała generacja III, która po raz pierwszy nie była autem miejskim o wysokim nadwoziu, ale otrzymała w pełni harmonijne kształty.
Jesienią 2014 roku na salonie paryskim zadebiutowała Mazda2 IV generacji. Samochód kontynuuje tradycje poprzedniej generacji. Mimo niewielkich wymiarów może zachwycać dynamiczną stylizacją.

W Polsce egzemplarze pierwszej generacji są właściwie niedostępne, popularność zdobyły dopiero auta wyprodukowane po 2002 roku. Samochody te były wówczas dostępne w polskiej sieci dilerskiej (która później zakończyła działalność).

Mazda 2 IV

Z poprzednim modelem nową generację łączy jedynie nazwa. Auto zaprojektowane zostało zgodnie z językiem stylistycznym KODO (dusza ruchu). W oczy rzuca się m.i charakterystyczna dla nowych aut spod znaku Mazdy, trapezoidalna osłona chłodnicy z chromowanym wykończeniem.

Nadwozie Mazdy 2 ma 1,06 m długości, 1,98 m szerokości (1,695 bez lusterek) i 1,495 m wysokości. Ponieważ auto zbudowano w oparciu o nową płytę podłogową aż o przeszło 6 cm zwiększył się rozstaw osi. W nowym modelu wynosi on dokładnie 2,57 m - to więcej, niż w pierwszej generacji pozycjonowanego na skraju segmentu C Volvo V40! Mimo tego Japończykom udało się oszczędzić na wadze. Masa Mazdy 2 to tylko 970 kg.

Przedstawiciele Mazdy podkreślają bogate wyposażenie. Na liście opcji znalazł się m.in system monitorowania martwego pola i - po raz pierwszy w segmencie B - wyświetlacz HUD.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-03-27

Wersje

NADWOZIA

Mazda 2 po liftingu. Polskie, wysokie ceny2019-09-08Mazda 2 po liftingu2019-07-27Wszystko o nowej Mazdzie 22015-02-03Mazda2 czwartej generacji!2014-07-17Używane: Mazda 22013-09-20Mazda 2 Hybrid - bliźniaczka Toyoty Yaris2024-09-03

Mazda 2 CRASHTEST

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz A-klasa

Mercedes A-klasa

180 122 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.2 TSI 105 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C3

Citroen C3

1.2 PureTech 110 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

1.2 TSI 110 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A1

Audi A1

1.4 TFSI 122 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 208

Peugeot 208

1.6 VTi 120 KM benzyna2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda 2 IV 1.5 SKYACTIV-G 115 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS