chceauto.pl
x

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1314 kg
Ładowność
521 kg

OSIĄGI

Moc
120 KM
0-100 km/h
10.4 s.
V max
194 km/h
Zasięg
670 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
51 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
364 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KMMazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM

Mazda 3

Mazda3 to następca modelu 323. Samochód ten debiutował w 2003 roku, trzy lata później poddano go liftingowi. W 2008 roku zaprezentowano drugą generację tego Mazdy3, pierwsze samochody trafiły do salonów rok później. Produkcja tego modelu trwała do 2013 roku, gdy pojawiła się Mazda 3 trzeciej generacji.

Mazda 3 III

Pierwsze informacje o Mazdzie3 trzeciej generacji pojawiły się w czerwcu 2013 roku. Publiczna premiera miała miejsce we wrześniu na salonie we Frankfurcie. Wkrótce potem samochód trafił do salonów.
Mazda3 III generacji to... trzeci pojazd japońskiej marki (po CX-5 i Mazdzie6) zaprojektowany zgodnie z filozofią "KODO - dusza ruchu". Samochód ma 4,46 m długości, rozstaw osi zwiększono o 3 cm, do 270 cm. Szerokość nadwozia wynosi niespełna 180 cm, a wysokość - 145 cm. Pojemność bagażnika to 350 litrów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-09

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Używane: Mazda 3 III2021-02-17Nowa Mazda 3 już w polskich salonach2019-03-03Nowa Mazda 3. Polskie (wysokie) ceny2018-12-15Mazda 3 czwartej generacji2018-11-28Mazda 3 IV generacji nadjeżdża!2018-11-08Mazda 3 po zmianach2016-07-15

Mazda 3 CRASHTEST

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Subaru Impreza

Subaru Impreza

1.6i 114 KM benzyna2019hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 61 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

1.5 TSI 130 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 63 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.0 EcoBoost 125 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
DS DS4

DS DS4

1.2 PureTech 130 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Scala

Skoda Scala

1.0 TSI 115 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Megane

Renault Megane

1.2 TCe 130 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS