chceauto.pl
x

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
65 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
diesel
Waga
1295 kg
Ładowność
520 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
105 KM
0-100 km/h
11.9 s.
V max
172 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
44 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KMMazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 to kompaktowy SUV, który zadebiutował na salonie w Los Angeles jesienią 2014 roku. Do polskich salonów auto trafiło w połowie roku 2015.

Nadwozie Mazdy CX-3 ma 4275 mm długości, 1765 mm szerokości i 1550 mm wysokości. Kompaktowy charakter nowego modelu podkreślą niewielki rozstaw osi. mierzący dokładnie 2570 mm.

W stylistyce znajdziemy wiele nawiązań do innych nowych modeli japońskiego producenta. Podobnie, jak chociażby modele 3 i 6 auto zaprojektowano zgodnie z językiem stylistycznym KODO, co w tłumaczeniu na polski oznacza "duszę ruchu". W oczy rzucają się wyraźnie nakreślone przetłoczenia karoserii dodające sylwetce agresywnego charakteru. Auto ma również typowy dla nowych Mazd przód z charakterystyczną osłoną chłodnicy.

Dla zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa i dobrych właściwości jezdnych elementy nośne karoserii i płyty podłogowej Mazdy CX-3 składają się w 63 procentach ze stali o wysokiej wytrzymałości, w 29 procentach ze stali ultrawytrzymałej (780 MPa i wyżej) i w 4 procentach ze stali o wytrzymałości sięgającej 1180 MPa.

W zawieszeniu Japończycy postawili na prostotę rozwiązań. Z przodu pracują klasyczne kolumny McPhersona. Na tylnej osi zastosowano prostą, trwałą i zapewniającą stosunkowo niezłe właściwości jezdne belkę skrętną.

W połowie 2018 roku zaprezentowano Mazdę CX-3 po kuracji odmładzającej.

Największą nowością jest silnik Diesla SkyActive-D o pojemności 1,8 l, który zastępuje jednostkę 1.5. Z kolei silnik benzynowy SKYACTIV-G 2.0 został poddany modernizacji technicznej (pojawiły się m.in. nowe tłoki), dzięki czemu ma zużywać mniej paliwa.

Modyfikacje nadwozia obejmują przeprojektowaną atrapę chłodnicy, zastosowanie diodowego źródła światła w tylnych lampach, nowe aluminiowe felgi oraz nowy czerwony kolor nadwozia.

W kabinie natomiast została przeprojektowana deska rozdzielcza i dodano elektryczny hamulec postojowy (EPB) oraz wielofunkcyjny podłokietnik.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-05-30

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

To już koniec Mazdy CX-32021-10-26Mazda CX-3 z okrojoną gamą silnikową2020-10-28Mazda CX-3 po zmianach i z nowym silnikiem2018-05-19Mazda CX-3 w Polsce. Ceny!2015-04-20Mazda CX-3 po lifringu już w Polsce2021-06-07Nowy kompaktowy SUV Mazdy2019-02-05

Mazda CX-3 CRASHTEST

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM - PODOBNE SAMOCHODY

SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli

1.6 D 115 KM diesel2018crossoverautomatprzedni
cena średnia 45 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Cactus

Citroen C4 Cactus

1.6 BlueHDI 100 KM diesel2018crossoverautomatprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Kadjar

Renault Kadjar

1.5 dCi 110 KM diesel2018crossoverautomatprzedni
cena średnia 59 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Duster

Dacia Duster

1.5 dCi 110 KM diesel2018crossoverautomatprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS