chceauto.pl
x

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
110 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
4996 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
296 KM
0-100 km/h
7 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
18 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
115 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
250 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
21.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.7 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KMMercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM

Mercedes - Benz G-klasa

Mercedes Gelandewagen (stąd nazwa – klasa G), w zależności od wersji, może być samochodem o wielu twarzach. Pierwsze auta (typoszereg W460) pojawiły się na rynku w 1979 roku i opracowane zostały głównie z myślą o wykorzystaniu ich do celów wojskowych. Niemal całkowicie pozbawiony podnoszącego komfort wyposażenia pojazd oferowany był w dwóch rozstawach osi, z trzema wariantami nadwozia (3, 5-drzwiowy kombi lub 2-drzwiowy kabriolet). Większość typowo terenowych modeli ma stały napęd na tylną oś, przód i blokady dyferencjałów obsługuje się dźwigniami w kabinie. W 1991 roku Niemcy zaprezentowali jednak „ucywilizowaną” – wręcz luksusową - wersję oznaczoną symbolem W463, która dysponuje stałym napędem 4x4.

Pojazdy typoszeregu W460/W461 to auta o typowo terenowym charakterze, które charakteryzują się legendarną wręcz dzielnością i niezawodnością. Są proste w budowie i obsłudze.

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL

Typoszereg W463 – z niewielkimi zmianami oferowany przez Mercedesa do dzisiaj – to natomiast luksusowe SUVy, które różnią się od modeli o czysto terenowych charakterze wykończeniem wnętrza (zupełnie inna deska rozdzielcza, szlachetne materiały – skóra i drewno) i wyposażeniem. Auta mają stały napęd 4x4 z elektronicznie blokowanymi dyferencjałami (przedni, środkowy i tylny).

O typowych usterkach trudno mówić. Model ma opinię „niezniszczalnego”. Przy zakupie warto jednak dokładnie sprawdzić działanie automatu i dyferencjałów, naprawa może być bardzo droga. Większość egzemplarzy ma też problemy z rdzą – przed zakupem dokładnie sprawdźmy więc również stan podwozia.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-07-08
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

40 lat Mercedesa Gelandewagen2019-07-08Mercedes klasy G z dieslem2018-12-21Nowy Mercedes klasy G coraz bliżej2018-01-06Mercedes G z nowym wnętrzem2017-12-13300 tys. egzemplarzy Mercedesa klasy G2017-07-23Mercedes klasy G w dwóch nowych wersjach2017-05-03

Mercedes - Benz G-klasa - AKCJE NAWROTOWE

2012-01-04Samochody marki Mercedes-Benz (modele: C-, GLK-, E-, CLS-, S-, R-, G- GL-, ML-Class, Vito, Viano, Sprinter EC) wyprodukowane w Niemczech w okresie od listopada 2009 r. do lipca 2011 r. mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

W filtrze paliwa ze zintegrowanym podgrzewaniem paliwa, w pojedynczych przypadkach może wystąpić nieszczelność w obszarze korka otworu odwadniającego, a w konsekwencji może dojść do wycieku paliwa. Wyciek oleju napędowego można poznać po charakterystycznym zapachu paliwa. Paliwo może wyciekać na jezdnię zmniejszając tarcie między oponą i podłożem, co może zmienić właściwości trakcyjne pojazdu, którego dotyczy lub innych uczestników ruchu. W takiej sytuacji może z kolei dojść do włączenia systemu ESP, co zasygnalizuje kierowcy odpowiedni wskaźnik w zestawie wskaźników.

plik pdf

Mercedes - Benz G-klasa W463 FL 500 296 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS