Mercedes - Benz GLE C292 63 AMG S 585 KM
Mercedes - Benz GLE
Mercedes GLE to tak naprawdę model ML po liftingu. Jesienią 2014 roku Mercedes ogłosił gruntowne zmiany w nazewnictwie swoich modeli. Natomiast w marcu 2015 zaprezentowano ML-a po liftingu, który - zgodnie z nową nomenklaturą - otrzymał nazwę GLE.
Z zewnątrz auto niewiele różni się od ML-a. Jak to zwykle przy liftingach bywa, nowa jest m.in. osłona chłodnicy, zderzak i reflektory. Wersję AMG rozpoznać możemy po zmodyfikowanym zderzaku, osłonie chłodnicy z jednym żebrem, dwóch, podwójnych, zakończeniach wydechu i 20-calowych felgach lakierowanych na czarno. W kabinie ograniczono się do drobnych zmian. Nowa jest m.in. wielofunkcyjna kierownica i zestaw multimedialny.
Mercedes GLE oficjalnie debiutował 1 kwietnia 2015 roku na salonie w Nowym Jorku.
Całkowicie nowym modelem jest z kolei Mercedes GLE Coupe, którego po raz pierwszy pokazano pod koniec 2014 roku. Podobnie jak BMW X6, GLE Coupe łączy cechy dużego, rodzinnego SUVa i usportowionego auta z nadwoziem Coupe.
Pas przedni nawiązuje do nowych modeli producenta spod znaku trójramiennej gwiazdy. Tył z kolei mocno przypomina najnowszą klasę S w wersji Coupe. Do terenówek upodabniają model czarne, plastikowe nakładki progów i nadkoli. Samochód otrzymał również dwie, podwójne końcówki układu wydechowego, standardowym wyposażeniem są ogromne aluminiowe felgi w rozmiarze 20 cali.
We wnętrzu Mercedesa GLE Coupe znajdziemy sportowe akcenty - należą do nich niewielka, trójramienna kierownica, osadzone w głębokich tubach zegary i sportowe fotele. Na szczycie deski rozdzielczej pojawił się zupełnie nowy wyświetlacz systemu multimedialnego. Klienci mają do wyboru różne wersje wykończenia - w zależności od gusty zdecydować się można na dekoracyjne dodatki z czarnego, fortepianowego plastiku, drewna lub aluminium.
Mercedes - Benz GLE C292
GLE Coupe to rękawiczka rzucona w twarz BMW X6. Podobnie, jak ono samochód łączy cechy dużego, rodzinnego SUVa i usportowionego auta z nadwoziem Coupe. Dzieło stylistów z Bawarii przypomina chociażby charakterystyczny, nisko opadający w tylnej części nadwozia dach.
Pas przedni nawiązuje do nowych modeli producenta spod znaku trójramiennej gwiazdy. Tył z kolei mocno przypomina najnowszą klasę S w wersji Coupe. Do terenówek upodabniają model czarne, plastikowe nakładki progów i nadkoli. Samochód otrzymał również dwie, podwójne końcówki układu wydechowego, standardowym wyposażeniem są ogromne aluminiowe felgi w rozmiarze 20 cali. Jeszcze większe koła - o średnicy 21 cali - otrzymała najmocniejsza odmiana GLE 450 AMG. Samochód wyróżnia się poza tym dodatkowym pakietem spoilerów, adaptacyjnym zawieszeniem pneumatycznym Airmatic i dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
We wnętrzu Mercedesa GLE Coupe znajdziemy sportowe akcenty - należą do nich niewielka, trójramienna kierownica, osadzone w głębokich tubach zegary i sportowe fotele. Na szczycie deski rozdzielczej pojawił się zupełnie nowy wyświetlacz systemu multimedialnego. Klienci mają do wyboru różne wersje wykończenia - w zależności od gusty zdecydować się można na dekoracyjne dodatki z czarnego, fortepianowego plastiku, drewna lub aluminium. W topowej odmianie GLE 450 AMG znajdziemy dekoracyjne inkrustacje z włókien węglowych i skórę nappa.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-07-02