chceauto.pl
x

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
605 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Pojemność
2999 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
2070 kg
Ładowność
725 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
381 KM (381 KM + 23 KM)
0-100 km/h
5 s.
V max
250 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł
Zbiornik paliwa
65 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
550 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KMMercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM

Mercedes - Benz S-klasa

Mercedes klasy S przez wiele lat uznawany był za najlepszy samochód na świecie. To właśnie ten model stał się synonimem motoryzacyjnego luksusu i dobrego smaku. Pierwsze egzemplarze - typoszereg W116 i W126 - traktowane są już, jak pełnokrwiste klasyki. Kolejne generacje wciąż wywiązują się z roli luksusowych środków transportu dla najbardziej wymagających. Niestety trzeba pamiętać, że utrzymanie auta klasy premium niesie za sobą ogromne koszty, przez co - z wiekiem - drastycznie spada liczba egzemplarzy wartych uwagi. Trzeba też zdawać sobie sprawę z faktu, że im nowsza generacja, tym bardziej awaryjna...

Mercedes - Benz S-klasa W223

Nadwozie nowej Sonderklasse mierzy teraz 5179 mm długości – o 54 mm więcej niż w poprzedniku. Odmiana przedłużona legitymuje się długością 5289 mm (+34 mm w stosunku do poprzednika). Rozstaw osi to odpowiednio 3106 mm i 3216 mm. To o 71 lub 51 mm więcej niż do tej pory. Szeroki rozstaw kół oraz zrównanie ich zewnętrznych płaszczyzn z nadkolami zapewniają muskularny wygląd. Znacznie zredukowano boczne przetłoczenia, a odpowiednio wyprofilowane płaszczyzny generują nietypowe efekty świetlne. Z przodu w oczy rzuca się imponująca osłona chłodnicy oraz reflektory z typową dla klasy S trzypunktową ”sygnaturą” w postaci świateł do jazdy dziennej. Zupełnie nowym rozwiązaniem są zintegrowane z płaszczyzną drzwi klamki (opcja), elektrycznie wysuwane, gdy do samochodu zbliża się kierowca lub po dotknięciu powierzchni klamki. Dynamicznie stylizowany tył wyróżniają między innymi animowane funkcje świateł. Nowa klasa S to pierwszy seryjny Mercedes-Benz z opcjonalnymi reflektorami DIGITAL LIGHT, które mogą rzutować na nawierzchnię drogi określone symbole (np. ostrzeżenie przed rozpoznanymi robotami drogowymi w postaci symbolu koparki), ostrzegawczo kierować punktowe światło na pieszych wykrytych na poboczu drogi lub wspomagać poruszanie się wąskimi pasami w obszarach robót drogowych poprzez rzutowanie na nawierzchni odpowiednich krawędzi. Każdy reflektor DIGITAL LIGHT dysponuje modułem świetlnym z trzema niezwykle mocnymi diodami LED, które są załamywane i kierowane przez 1,3 mln mikroluster. Rozdzielczość oświetlenia wynosi zatem ponad 2,6 mln pikseli na jeden samochód, co pozwala na bardzo precyzyjną dystrybucję światła. W rezultacie asystent świateł drogowych przy ”wycinaniu” nadjeżdżających pojazdów lub znaków drogowych z wiązki światła działa ponad 100 razy precyzyjniej niż w przypadku reflektorów 84-pikselowych. Jedną z największych innowacji jest czołowa poduszka powietrzna dla pasażerów z tyłu (opcja), znana z pojazdu eksperymentalnego ESF 2019. Za sprawą rurowej struktury rozwija się ona szczególnie delikatnie. Podczas silnych zderzeń czołowych tylna poduszka powietrzna może znacznie zmniejszyć obciążenia działające na głowy i szyje podróżujących na zewnętrznych tylnych siedzeniach (przy zapiętych pasach bezpieczeństwa). Podczas silnego uderzenia w bok między przednimi fotelami rozkłada się natomiast nowa centralna poduszka powietrzna, zmniejszająca ryzyko zetknięcia się głowy kierowcy i pasażera. Jej uruchomienie zależy od kierunku i siły uderzenia oraz, oczywiście, zajętości przednich foteli. Poduszka jest wbudowana w oparcie fotela kierowcy od środkowej strony pojazdu. W nowej klasie S debiutuje druga generacja systemu multimedialnego MBUX. Zarówno w zakresie osprzętu, jak i oprogramowania poczyniono imponujące postępy: wysokojakościowe wyświetlacze (we wnętrzu może znajdować się do pięciu ekranów), częściowo w technice OLED, jeszcze ułatwiają sterowanie pojazdem oraz funkcjami z zakresu komfortu. Znacząco poszerzono możliwości personalizacji – np. nowy trójwymiarowy wyświetlacz kierowcy po raz pierwszy, za dotknięciem przycisku, oferuje widok przestrzenny. Autentyczny efekt 3D uzyskuje się tu bez konieczności zakładania specjalnych okularów. Na życzenie dostępne są dwa różne wyświetlacze head-up. Większy z nich oferuje treści z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (AR) – np. w trybie nawigacji na pasie jezdni wyświetla animowane strzałki skrętu. Obraz pojawia się w wirtualnej przestrzeni, w odległości 10 metrów przed kierowcą, a jego powierzchnia odpowiada monitorowi o przekątnej 77 cali. Dzięki aktywacji usług online w aplikacji ”Mercedes me” asystent głosowy ”Hej Mercedes” dysponuje rozbudowanymi zdolnościami uczenia się zwyczajów użytkownika i prowadzenia z nim dialogu. Co więcej, niektóre działania można przeprowadzić nawet bez wypowiadania hasła aktywacyjnego "Hej Mercedes” (np. odebranie połączenia telefonicznego). W klasie S z obsługi głosowej można korzystać także z tyłu.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-31

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Mercedes klasy S. Oto nowy król samochodów!2020-09-02Mercedes klasy S po liftingu2017-04-12Polskie ceny nowej klasy S2013-05-28Nowa S-klasse wkońcu oficjalnie!2013-05-16Pierwsze zdjęcie nowego Mercedesa klasy S2013-05-03Najważniejszy samochód w historii...2012-11-19

Mercedes - Benz S-klasa W223 450 381 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS