W polskich salonach Audi debiutuje właśnie usportowiona wersja flagowej limuzyny - model S8.
Na pierwszy rzut oka Audi S8 nie różni się od modelu A8. Sportowy charakter podkreślają jedynie dyskretne detale. Osłona chłodnicy "Singleframe" ma platynowo-szary kolor, a jej poziome, podwójne pręty wzmacniające są chromowane. Duże wloty powietrza z przodu mają kratownice stylizowane na plastry miodu, a masywne, również chromowane pręty poprzeczne podkreślają ich strukturę. U dołu wyraźnie widać wysunięty brzeg spojlera.
Audi S8
Po bokach, uwagę zwracają listwy progowe w kolorze karoserii oraz aluminiowe obudowy lusterek. Dyfuzor z tyłu jest platynowo szary, z aluminiową powierzchnią, w której zamontowano dwie podwójne rury wydechowe. By podkreślić odrębność modelu - z przodu, z tyłu i po bokach umieszczono emblematy S8 lub V8 T. Wyłącznie dla tego auta stworzono nowy kolor lakieru - szary "Daytona" z efektem perłowym.
Audi S8
Najbardziej usportowiony model rodziny A8 standardowo wyposażono m.in. w przednie reflektory diodowe i diodowe światła tylne, szereg systemów wspomagających bezpieczeństwo (np. Audi pre sense basic), oświetlenie wnętrza Ambiente, czterostrefową automatyczną klimatyzację, system nagłaśniający Bose Surround Soundsystem czy nawigację MMI Navigation plus.
Audi S8
Za napęd odpowiedzialny jest silnik 4.0 l TFSI i ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów tiptronic. Doładowana jednostka w układzie V8 generuje moc 520 KM i maksymalny moment obrotowy 650 Nm dostępny w zakresie od 1700 do 5500 obr./min. Samochód od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,1 sekundy - ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
W polskich salonach marki z Ingolstadt ceny Audi S8 z napędem na cztery koła Quattro zaczynają się od 552 540 PLN.