chceauto.pl
x

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
81 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
diesel
Waga
1505 kg
Ładowność
495 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
130 KM
0-100 km/h
11.5 s.
V max
194 km/h
Zasięg
840 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
40 zł
Zbiornik paliwa
53 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R17
225/55 R18
205/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 3008

Peugeot 3008 to kompaktowy crossover bazujący na Peugeocie 308. Wersję produkcyjną tego pojazdu zaprezentowano na salonie genewskim w 2009 roku, latem tego samego roku samochód trafił do salonów. 
Auto produkowane jest we francuskiej fabryce Peugeota w Sochaux. Mimo oficjalnego klasyfikowania jak crossover (wyższa sylwetka może nawet przywodzić na myśl SUV-a) samochód nie jest przeznaczony do opuszczania dróg utwardzonych, dlatego wyposażono go wyłącznie w przedni napęd (wersja 4x4 w ogóle nie znajduje się w ofercie).W początku 2013 roku samochód poddany został gruntownej modernizacji - zniknął ogromny (i niezbyt urodziwy), nowy pas przedni nawiązuje do nowego Peugeota 208.

Peugeot 3008 to rzadki widok na polskich drogach, dlatego oferta na rynku wtórnym jest ograniczona.

Peugeot 3008 II

Druga generacja Peugeota 3008 debiutowała na salonie w Paryżu w październiku 2016 roku i jeszcze przed końcem tego samego roku trafiła do sprzedaży.

Samochód opracowano od podstaw w oparciu o modułową płytę podłogową EMP2. Aż o 62 mm powiększył się rozstaw osi (2675 mm), nadwozie wydłużyło się do 4,45 m. Mimo większych wymiarów inżynierom udało się zmniejszyć o około 100 kg masę.

Nadwozie nie przypomina już skrzyżowania minivana z crossoverem. Prześwit wynoszący 22 cm i dwubryłowa karoseria nie pozostawiają złudzeń, co do tego, że mamy do czynienia z crossoverem.

Większy rozstaw osi przełożył się na ilość miejsca w kabinie. Kierowca i pasażer mają teraz więcej miejsca (po 24 mm na nogi i 17 mm na wysokości łokci). Z tyłu zwiększyła się przestrzeń na głowy pasażerów (+36 mm). Aż o 90 l powiększył się bagażnik. Kufer mieści teraz do 520 l i nawet 1580 l po złożeniu tylnych siedzeń.

W nowym Peugeocie 3008 zadebiutowała II generacja architektury deski rozdzielczej o nazwie I-Cockpit. Nowa odsłona bazuje na pierwotnym rozwiązaniu. Najważniejszą nowością jest zastosowanie cyfrowego wyświetlacza w miejsce klasycznych, analogowych zegarów.

Ma on przekątną 12,3 cala i może być dowolnie konfigurowany przez kierowcę (wyświetlać informacje z kilku wybranych systemów).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-17
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid. Polskie ceny2024-07-14Peugeot 3008 po liftingu2020-09-07Używane: Peugeot 30082017-02-25Nowy Peugeot 3008. Ceny2016-10-12Peugeot 3008 GT. Na sportowo!2016-06-21Nowy Peugeot 3008. Ładniejszy?2012-11-23

Ogłoszenia

Peugeot 3008

Peugeot 3008

świętokrzyskie

74 800 zł
Peugeot 3008

Peugeot 3008


79 900 zł
Peugeot 3008

Peugeot 3008


76 000 zł
Peugeot 3008

Peugeot 3008

kujawsko-pomorskie

76 900 zł

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Jeep Renegade

Jeep Renegade

1.6 MJD 120 KM diesel2020crossoverautomatprzedni
cena średnia 73 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sportage

Kia Sportage

1.6 CRDi mHEV 136 KM diesel2020crossoverautomatprzedni
cena średnia 82 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 3008 II 1.5 HDI 130 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS