chceauto.pl
x

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
75 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1199 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1317 kg
Ładowność
813 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
130 KM
0-100 km/h
10.4 s.
V max
188 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
56 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R18
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
780 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KMPeugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM

Peugeot 5008

Peugeot 5008 to - produkowany od 2009 roku - większy brat modelu 3008. Samochód łączyć ma w sobie cechy minivana i crossovera. Pierwsza generacja produkowana do 2017 roku w dużej mierze bazowała na rozwiązaniach technicznych Citroena C4 Picasso. Auto oferowane było w dwóch wersjach: 5 i 7 miejscowej. Nowy model (zaprezentowany w połowie 2016 roku) w zdecydowanie większym stopniu przypomina już crossovery. Mimo zwiększonego prześwitu i klasycznej dla tego segmentu sylwetki, producent nie oferuje napędu 4x4.

Peugeot 5008 II

W 2016 roku na salonie w Paryżu Peugeot zaprezentował nową generację modelu 5008. Mimo zachowania nazwy poprzednika, auto całkowicie się zmieniło - nie jest już minivanem, ale crossoverem, chociaż producent z jakiegoś powodu używa słowa SUV. Powód pozostaje nieznany tym bardziej, że jednocześnie całkowicie pomija kwestię napędu 4x4 - taka wersja w ogóle nie znalazła się w ofercie.

Nowy Peugeot 5008 został oparty na modułowej płycie podłogowej EMP2, a stylistycznie nawiązuje do mniejszego Peugeota 3008. Auto znacznie urosło. 5008 ma 4,64 m długości, a więc jest aż o 11 cm dłuższe niż poprzednia generacje. Ponadto aż o 16,5 cm zwiększono rozstaw osi, dzięki czemu wnętrze jest znacznie obszerniejsze niż wcześniej. Jednocześnie Peugeot 5008 jest aż o 19 cm dłuższy od modelu 3008.

Peugeot 5008 to samochód, którym można przewieźć nawet 7 osób. Dwa dodatkowe fotele ważą po 11 kg, można ja łatwo wymontować z samochodu lub złożyć, wówczas otrzymujemy płaską podłogę bagażnika. Pojemność przestrzeni bagażowej to 640 litrów (w konfiguracji 5-osobowej, to o 100 litrów więcej niż w I generacji). Po złożeniu oparć drugiego rzędu siedzeń rośnie do 1060 litrów.

Wnętrze to znana z innych nowych modeli Peugeota architektura i-Cockpit z umieszczonymi wysoko zegarami i niewielką kierownicę. Ważne miejsce na konsoli środkowej zajmuje oczywiście ekran dotykowy.

Pod koniec 2020 roku auto doczekało się kuracji odmładzającej. Samochód otrzymał całkowicie nowy pas przedni, który – do złudzenia – upodobnił go do odświeżonego niedawno modelu 3008. Model typowy dla nowych Peugeotów wyróżnik - pionowe światła do jazdy dziennej w formie zachodzących nisko na przedni zderzak ”kłów”. Wrażenie robi też niecodzienna – pozbawiona klasycznego obramowania osłona chłodnicy. Typowe ożebrowanie ustąpiło miejsca poziomym otworom rozszerzającym się od centralnego logo, na boki w kierunku reflektorów.

Inne są też również same światła, które dodatkowo – w wersjach GT i GT Pack – wykonane są w całości w technologii diodowej i oferują funkcję doświetlania zakrętów (EVS). Ciekawie rozwiązano sprawę oświetlenia przeciwmgłowego. W takiej specyfikacji w samochodach nie znajdziemy klasycznych ”halogenów”. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych ich funkcję przejmują diody odpowiadające m.in. za światła drogowe (pracują z mniejszą mocą).

Nowe są też lampy tylne, które otrzymały teraz dymione klosze i sekwencyjne kierunkowskazy.

W kabinie znajdziemy oczywiście typowy dla Peugeotów i-Cockpit z niewielką kierownicą i wywindowanymi wysoko zegarami. Inny jest np. wyświetlacz środkowy o przekątnej 10 cali. Pod nim znalazło się siedem przycisków pełniących funkcję szybkiego przywołania najpotrzebniejszych elementów wyposażenia. Za ich pomocą można szybko ”przeklikać” się do sterowania: radiem, wentylacją, telefonem czy nawigacją.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-09-14
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 5008 nowej generacji2016-09-07Peugeot e-5008 w nowych wersjach. Polskie ceny2024-11-11Peugeot E-5008. Polskie ceny2024-08-12Peugeot 5008 nowej generacji2024-03-24Peugeot 3008 i 5008 z nowym napędem. Polskie ceny2023-08-05Nowy napęd hybrydowy Peugeota2023-02-19

Peugeot 5008 II 1.2 PureTech 130 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS