chceauto.pl
x

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
535 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
25.9 kWh
Waga
2425 kg
Ładowność
710 kg

OSIĄGI

Moc
470 KM
0-100 km/h
4.9 s.
V max
254 km/h
Zasięg
580 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
255/55 R20
295/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
770 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KMPorsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM

Porsche Cayenne

Porsche Cayenne to pierwszy SUV w ofercie niemieckiej marki. Samochód powstawał wspólnie z Volkswagenem - jego odpowiednikiem w palecie modeli marki z Wolfsburga jest Touareg.

Auto oferowane jest wyłącznie z dużymi 6 lub 8-cylindrowymi jednostkami napędowymi - wszystkie egzemplarze wyposażone są w napęd na cztery koła. Co ważne, to jeden z niewielu samochodów klasy SUV, który nieźle radzi sobie również poza utwardzonymi drogami.

Mało kto decyduje się jednak na zakup Cayenne, by zakosztować jazdy po bezdrożach - serwisowanie, nawet w przypadku najstarszych aut z silnikami wysokoprężnymi - wciąż kosztować może majątek. Obecnie w ofercie Porsche znajduje się druga generacja modelu.

Porsche Cayenne III FL

Trzecia generacja Porsche Cayenne została zaprezentowana w połowie 2017 roku.

Trzecie Cayenne jest o 6,3 cm dłuższe od drugiej generacji, o 4 cm szersze i o niespełna 1 cm niższe, co wszystko daje bardziej sportowe proporcje.

Większe wymiary zewnętrzne oznaczają również większe wnętrze. Np. pojemność bagażnika wzrosła o niebagatelne 100 litrów, do 770 litrów.

Mocno zmieniło się wnętrze Cayenne, które stało się podobne do tego z Panamery. Na środkowej konsoli uwagę przykuwa olbrzymi ekran dotykowy, którego przekątna wynosi aż 12,3 cala.
Centralne miejsce na panelu wskaźników zajmuje analogowy obrotomierz. Sąsiadują z nim dwa 7-calowe ekrany, prezentujące wszystkie istotne informacje na temat jazdy oraz dodatkowe dane, których zakres można wybierać za pomocą instrumentów na wielofunkcyjnej kierownicy.

Samochód nie zatracił dużych zdolności terenowych. Tryby off-roadowe ułatwiają kierowcy dobór ustawień właściwych dla danych warunków drogowych. Standardowo aktywowany jest program Onroad. Dla średnio trudnych warunków terenowych przewidziano cztery dodatkowe tryby: Mud (błoto), Gravel (żwir), Sand (piach) oraz Rocks (skały). Pracę napędu, podwozia i blokad dyferencjałów można dopasować do poszczególnych warunków.

W momencie debiutu Porsche Cayenne było oferowane w wersji bazowej oraz jako Cayenne S. Niedługo potem oferta została poszerzona o Cayenne Turbo, a w połowie 2018 roku pojawiła się hybryda plug-in napędzana 3-litrowym silnikiem V6 (250 kW/340 KM) oraz jednostką elektryczną (100 kW/136 KM). Moc systemowa układu hybrydowego to 340 kW (462 KM).


Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-23

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Porsche Cayenne S E-Hybrid. Nowość2023-09-26Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid. Tak mocnego nie było!2023-08-29Porsche Cayenne po liftingu2023-04-19Nowe Porsche Cayenne. Pierwsze zdjęcia kabiny2023-03-31Porsche Cayenne po modernizacji w ostatnich testach2023-02-10Porsche Cayenne Turbo GT2021-07-02

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover

P510e 510 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 931 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

T8 Plug-In Hybrid 455 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 427 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q8

Audi Q8

60TFSI e 462 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 454 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

T8 Plug-In Hybrid 455 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 339 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.0 eHybrid 462 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 451 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X5

BMW X5

50e 489 KM hybryda2023SUVautomat4x4
cena średnia 440 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche Cayenne III FL E-Hybrid 470 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS