chceauto.pl
x

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2020
Średnia cena
473 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3996 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2200 kg
Ładowność
775 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
550 KM
0-100 km/h
3.9 s.
V max
286 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
102 zł
Zbiornik paliwa
90 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
285/40 R21
315/35 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
625 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
19.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
4.3 s.
Prędkość maksymalna
260 km/h

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KMPorsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM

Porsche Cayenne

Porsche Cayenne to pierwszy SUV w ofercie niemieckiej marki. Samochód powstawał wspólnie z Volkswagenem - jego odpowiednikiem w palecie modeli marki z Wolfsburga jest Touareg.

Auto oferowane jest wyłącznie z dużymi 6 lub 8-cylindrowymi jednostkami napędowymi - wszystkie egzemplarze wyposażone są w napęd na cztery koła. Co ważne, to jeden z niewielu samochodów klasy SUV, który nieźle radzi sobie również poza utwardzonymi drogami.

Mało kto decyduje się jednak na zakup Cayenne, by zakosztować jazdy po bezdrożach - serwisowanie, nawet w przypadku najstarszych aut z silnikami wysokoprężnymi - wciąż kosztować może majątek. Obecnie w ofercie Porsche znajduje się druga generacja modelu.

Porsche Cayenne III Coupe

Trzecia generacja Porsche Cayenne została zaprezentowana w połowie 2017 roku.

Trzecie Cayenne jest o 6,3 cm dłuższe od drugiej generacji, o 4 cm szersze i o niespełna 1 cm niższe, co wszystko daje bardziej sportowe proporcje.

Większe wymiary zewnętrzne oznaczają również większe wnętrze. Np. pojemność bagażnika wzrosła o niebagatelne 100 litrów, do 770 litrów.

Mocno zmieniło się wnętrze Cayenne, które stało się podobne do tego z Panamery. Na środkowej konsoli uwagę przykuwa olbrzymi ekran dotykowy, którego przekątna wynosi aż 12,3 cala.
Centralne miejsce na panelu wskaźników zajmuje analogowy obrotomierz. Sąsiadują z nim dwa 7-calowe ekrany, prezentujące wszystkie istotne informacje na temat jazdy oraz dodatkowe dane, których zakres można wybierać za pomocą instrumentów na wielofunkcyjnej kierownicy.

Samochód nie zatracił dużych zdolności terenowych. Tryby off-roadowe ułatwiają kierowcy dobór ustawień właściwych dla danych warunków drogowych. Standardowo aktywowany jest program Onroad. Dla średnio trudnych warunków terenowych przewidziano cztery dodatkowe tryby: Mud (błoto), Gravel (żwir), Sand (piach) oraz Rocks (skały). Pracę napędu, podwozia i blokad dyferencjałów można dopasować do poszczególnych warunków.

W momencie debiutu Porsche Cayenne było oferowane w wersji bazowej oraz jako Cayenne S. Niedługo potem oferta została poszerzona o Cayenne Turbo, a w połowie 2018 roku pojawiła się hybryda plug-in napędzana 3-litrowym silnikiem V6 (250 kW/340 KM) oraz jednostką elektryczną (100 kW/136 KM). Moc systemowa układu hybrydowego to 340 kW (462 KM).


Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-17

Wersje

NADWOZIA

Porsche Cayenne S E-Hybrid. Nowość2023-09-26Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid. Tak mocnego nie było!2023-08-29Porsche Cayenne po liftingu2023-04-19Nowe Porsche Cayenne. Pierwsze zdjęcia kabiny2023-03-31Porsche Cayenne po modernizacji w ostatnich testach2023-02-10Porsche Cayenne Turbo GT2021-07-02

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Alfa Romeo Stelvio

Alfa Stelvio

2.9 V6 510 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 288 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

63 AMG S 510 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 326 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

M 600 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 387 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q8

Audi Q8

4.0 TFSI 600 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 638 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X5

BMW X5

M 600 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 381 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche Cayenne III Coupe Turbo 550 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS