chceauto.pl
x

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2000
Średnia cena
8 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2200 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
115 KM
0-100 km/h
10.9 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
494 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KMSaab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM

Saab 9-3

Saab 9-3 to najmniejszy model szwedzkiego producenta, który debiutował w 1998 roku zastępując Saaba 900. Pierwsza generacja tego auta, która produkowana była do 2002 roku, to mimo zmiany nazwy - mocno zmodernizowany Saab 900. Dopiero, druga generacja, którą zaprezentowano w 2002 roku, była zupełnie nowym modelem. Samochód ten zbudowano na nowej płycie podłogowej, tej samej, którą zastosowano w Oplu Vectrze C i Cadillacu BLS.

Saab 9-3 I

Saaby 9-3 pierwszej generacji nie mają najlepszej opinii. Najgorsze jest to, że usterki dotyczą silnika. Szczególnie wysokoprężna jednostka 2.2 cierpi na dokuczliwe usterki osprzętu - zaworu EGR, turbiny, częste są problemy z listwą wtryskową, czujnikami podciśnienia. Z kolei w silnikach benzynowych zdarzają się usterki odmy, przepływomierza i kompresora klimatyzacji. Usunięcie każdego z tych problemów wiąże się z dużymi kosztami, na rynku brak zamienników, a ceny w serwisach są wysokie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-09

Wersje

ROCZNIKI

Używane: Saab 9-32012-12-16Cabrio za 14 tys. zł? Czemu nie!2011-05-11Kochasz Saaba? Jedyna taka okazja!2012-12-04Fiat Croma. Lepszy niż myślałeś!2012-02-23

Saab 9-3 CRASHTEST

Saab 9-3 I 2.2 TiD 115 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS