chceauto.pl
x

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2010
Średnia cena
30 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1956 cm3
Silnik
diesel
Waga
1575 kg
Ładowność
425 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
160 KM
0-100 km/h
10.1 s.
V max
210 km/h
Zasięg
920 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17
245/45 R18
245/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
515 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KMSaab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM

Saab 9-5

Saab 9-5 debiutował w 1997 roku zastępując w ofercie model 9000. Auto zbudowano na tej samej płycie podłogowej co Opla Vectrę (obie marki należały wówczas do amerykańskiego koncernu General Motors). Wersja kombi pojawiła się dwa lata później.

Samochód pozostawał w produkcji aż do 2009 roku, czyli przez 12 lat (pod koniec 2005 roku model poddano liftingowi, dla niepoznaki ogłaszając debiut nowej generacji). Równocześnie z zakończeniem produkcji debiutowała II generacja Saaba 9-5, która opracowana została również na płycie podłogowej GM (wspólnej z Oplem Insignią), jednak samochód pokazano już po przejęciu marki przez Spykera.

Saab 9-5 II

II Saaba 9-5 generacja miała być ratunkiem dla pogrążonej w ogromnych długach szwedzkiej marki. Podobnie, jak poprzednik, samochód stworzony został w oparciu o płytę podłogową koncernu General Motors. Auto - w dużym stopniu - bazuje na rozwiązaniach technicznych Opla Insignia. Produkcja rozpoczęła się 23 marca 2010 roku, ale z powodu zawirowań wokół kolejnych zmian właścicieli marki i - miejscami - niedopracowanej konstrukcji, auto nie zyskało sympatii nabywców. Ostatecznie model zniknął z rynku po niespełna dwóch latach produkcji.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-11-04

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Saab 9-5 - dla pasjonata marki2011-11-19Kochasz Saaba? Jedyna taka okazja!2012-12-04Najbezpieczniejsze auta za 10 tys. zł2011-08-30

Saab 9-5 II 2.0 TiD 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS