chceauto.pl
x

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
29 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
diesel
Waga
1611 kg
Ładowność
569 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
175 KM
0-100 km/h
10.8 s.
V max
186 km/h
Zasięg
690 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Zbiornik paliwa
57 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/60 R17
225/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
486 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM - GALERIA ZDJĘĆ

SsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KMSsangYong Korando III Xdi200 175 KM

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM

SsangYong Korando

SsangYong Korando to niewielki SUV, który debiutował w 1983 roku. Pierwsza generacja tego modelu stanowiła klon Jeepa CJ-7 i pojawiła się w Europie w 1988 roku. Produkcję zakończono w 1996 roku.

W tym samym roku zadebiutowała II generacja tego modelu. Samochód napędzany był m.in. produkowanymi na licencji Mercedesa silnikami wysokoprężnymi. W latach 1999-2001, gdy SsangYong należał (chwilowo) do Daewoo, model ten sprzedawano jako Daewoo Korando.

W 2001 roku pojawiło się Korando III generacji. Tak naprawdę obie generacje były mocno spokrewnione (jako auta III generacji sprzedawano Korando II generacji po liftingu). Ostatnie samochody o tej nazwie opuściły koreańskie fabryki w 2006 roku.

Po kilku latach przerwy Korando powróciło na rynek w 2010 roku, gdy pokazano III generację. W 2013 aut poddano modernizacji.

W 2019 roku na salonie w Genewie zadebiutowało Korando IV.


SsangYong Korando III

Trzecia generacja SsangYonga Korado zaprezentowana została w końcu 2010 roku. W przeciwieństwie do poprzedników auto zerwało z wizerunkiem surowej terenówki stając się – zdecydowanie bardziej cywilizowanym – suvem.

Budową modelu zajmują się dwie fabryki marki – w Korei i Rosji. W 2013 roku auto poddane zostało kuracji odmładzającej. Oprócz drobnych zmian w wyglądzie wzbogacono również listę wyposażenia standardowego.

Samochód oferowany jest wyłącznie jako 5-drzwiowy suv. W ofercie jest jeden silnik benzynowy i dwa – stosunkowo niewysilone – diesle bazujące na rozwiązaniach konstrukcyjnych Mercedesa. Niewielka podaż sprawia, że w przypadku tego modelu trudno wskazać typowe dolegliwości. Doświadczenia z poprzednimi generacjami każą jednak dokładnie przyjrzeć się zabezpieczeniu antykorozyjnemu i – jeśli chcemy cieszyć się autem dłużej – zainwestować w solidną konserwację podwozia!
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-03-31

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

SsangYong Korando nowej generacji2019-03-17SsangYong Korando po liftingu2017-03-09SsangYong Korando po liftingu. Oto ceny2012-07-06SsangYong Korando e-Motion. Polskie ceny2022-02-28Jedna z najtańszych terenówek2011-05-15SsangYong Korando e-Motion2021-12-13

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mazda CX-5

Mazda CX-5

2.2 SKYACTIV-D 175 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Antara

Opel Antara

2.2 CDTI 163 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Kuga

Ford Kuga

2.0 TDCI 163 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 45 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder

2.5 dCi 190 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Freelander

Land Rover Freelander

2.2 SD4 190 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 70 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Murano

Nissan Murano

2.5 dCi 190 KM diesel2012SUVautomat4x4
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność

SsangYong Korando III Xdi200 175 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS