chceauto.pl
x

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
148 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Pojemność
1373 cm3
Silnik
Micro HybridCo to znaczy?
Waga
1305 kg
Ładowność
450 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
129 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
190 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł
Zbiornik paliwa
47 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
362 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.2 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KMSuzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM

Suzuki S-Cross to kompaktowy crossover, zaprezentowany jesienią 2021 roku samochód, który zastąpił model SX4 S-Cross.

Samochód bazuje na tej samej płycie podłogowej, z której korzystał poprzednik, i którą - w nieco zmniejszonej wersji - spotkamy również w obecnej generacji Vitary. Auto otrzymało jednak zupełnie nową stylistykę.

Z przodu wyróżniają się osłona chłodnicy w kolorze fortepianowej czerni i logo marki wkomponowane w chromowaną listwę. Ponadto chromowane elementy ozdobne z przodu i z tyłu sprawiają, że auto zdaje się wyglądać na większe niż ma to miejsce w rzeczywistości. Suzuki S-Cross mierzy 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1580 mm wysokości. Bez zmian pozostał, mierzący 2600 mm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi 430 litrów.

Nowa stacja multimedialną z 9-calowym ekranem dotykowym wyposażona jest w rozpoznawanie poleceń głosowych, zestaw głośnomówiący Bluetooth oraz technologią łączności Apple CarPlay i Android Auto.

Pod maską Suzuki S-Cross znajdziemy znany np. z Vitary układ napędowy: silnik 1,4 Boosterjet (K14D) z układem mild hybrid 48V SHVS. Turbodoładowana jednostka zapewnia 235 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego przy 2000 obr./min.

Sam system mild hybrid 48V SHVS składa się z trzech głównych elementów: urządzenia ISG 48V z funkcją silnika elektrycznego, akumulatora litowo-jonowego 48V i przetwornicy prądu stałego z 48V na 12V.

Suzuki S-Cross z napędem na jedną oś osiąga 100 km/h w 9,5 s. Modele 4x4 (AllGrip) przyspieszają do 100 km/h w 10,5 s. Prędkość maksymalna to 195 km/h niezależnie od wersji.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-11

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Suzuki S-Cross Strong Hybrid. Polskie ceny2022-07-27Nowe Suzuki S-Cross. Już nie SX-4!2021-11-23Test: Suzuki S-Cross - hybryda, automat i napęd na przód2023-08-05Suzuki S-Cross - gruntowna modernizacja ze zmianą nazwy włącznie2023-02-01Suzuki SX4 S-Cross. Test2015-07-13

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Dacia Duster

Dacia Duster

1.3 TCe 130 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 103 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Qashqai

Nissan Qashqai

1.3 DIG-T MHEV 140 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 160 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Captur

Renault Captur

1.3 TCe Mild Hybrid 140 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 108 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Austral

Renault Austral

1.3 TCe Mild Hybrid 140 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 145 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX

1.3T MHEV 140 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 122 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Stonic

Kia Stonic

1.0 T-GDi MHEV 120 KM benzyna2024crossoverręcznaprzedni
cena średnia 109 000 zł
OCENY
Dostępność

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 129 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS