chceauto.pl
x

Tesla Model 3 75 kWh 283 KM

Tesla Model 3 75 kWh 283 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
140 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
75.0 kWh
Waga
1726 kg

OSIĄGI

Moc
283 KM
0-100 km/h
4.5 s.
V max
225 km/h
Zasięg
360 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Pojemność baterii
62 kWh
Koszt przejechania 100 km
43 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
542 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Tesla Model 3 75 kWh 283 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Tesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KMTesla Model 3 75 kWh 283 KM

Tesla Model 3 75 kWh 283 KM

Tesla model 3 to elektryczny konkurent europejskich aut segmentu D. Nadwozie mierzy 4694 m długości, 1849 mm szerokości i 1443 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2875 mm. To więcej, niż np. w BMW serii 3. Podstawowy model waży 1610 kg. 53 proc. tej masy przypada na koła tylnej osi, 47 proc. – na przedniej. Standardowe modele występują konfiguracji RWD. Za dopłatą klienci mogą otrzymać napęd na 4x4. Z uwagi na rozbudowany zestaw baterii samochód wyposażono w dwa bagażniki (po jednym z przodu i z tyłu), o łącznej pojemności 425 l.

Do wyboru są dwie odmiany różniące się osiągami i zasięgiem. Podstawowa, za 35 tys. dolarów, osiąga 100 km/h w 5,6 s i na jednym ładowaniu przejechać może do 220 mil (ok 355 km). W cennikach znalazł się też model Tesla 3 Long Range wyceniony na 44 tys. dolarów. Auto ma większe akumulatory i może pochwalić się lepszymi osiągami. Setka pojawia się na liczniku w 5,1 s od startu. Zasięg wynosi 310 mil, czyli niemal 500 km.

Standardowe wyposażenie obejmuje dwustrefową klimatyzację, system sterowania głosowego i bezkluczykowego dostępu (może być zintegrowany ze smartfonem). Na szczycie deski rozdzielczej umieszczono ogromny, służący do sterowania wszystkimi systemami pojazdu, tablet o przekątnej 15,4 cala! Za dopłatą w wysokości 5 tys. dolarów otrzymać można auto z pakietem "Premium". W takie wersji otrzymujemy m.in. panoramiczne okno dachowe, drewnopodobne okleiny deski rozdzielcze, regulowane elektrycznie przednie fotele (w 12 kierunkach), rozbudowany system nagłośnienia (12 głośników), a nawet podgrzewaną kanapę tylną.

Wszystkie egzemplarze wyposażone będą w komplet czujników niezbędnych do autonomicznej jazdy: 8 kamer, 12 czujników ultradźwiękowych i radar przedni. Aktywacja systemu (dopłata 3 tys. dolarów) wymaga jednak instalacji dodatkowego oprogramowania i możliwa jest wyłącznie na wybranych rynkach (uwarunkowania prawne dotyczące autonomicznych pojazdów).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-12-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Tesla Model 3 po liftingu2023-09-05Tesla Model 3 najchętniej kupowanym autem elektrycznym2021-12-29Tesla model 3 oficjalnie zaprezentowana!2017-08-01Tesla Model 32016-04-01Fabryka Tesli powstanie w Niemczech2019-11-13Tesla w tarapatach. Winni Niemcy?2018-05-07

Tesla Model 3 75 kWh 283 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS