chceauto.pl
x

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
119 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1263 kg

OSIĄGI

Moc
200 KM
0-100 km/h
8.2 s.
V max
210 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
74 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
215/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
243 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
13.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KMToyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM

Toyota GT86 i Subaru BRZ to bliźniacze konstrukcje. Oba pojazdy zostały wspólnie opracowane przez Toyotę i Subaru, stanowiąc hybrydę rozwiązań technicznych obu firm: wykorzystano płytę podłogową Toyoty i zastosowano klasyczny układ napędowy - silnik z przodu i napęd na tylne koła.

Toyota GT86 i Subaru BRZ trafiły na rynek w 2012 roku.

Zarówno Subaru BRZ, jak i Toyota GT86 napędzane są silnikami bokser dostarczanymi przez Subaru. Dwulitrowa jednostka napędowa mimo braku doładowania dysponuje mocą 200 KM. Moment obrotowy, który wynosi 205 Nm i jest osiągany przy 6400 obr/min, przekazywany jest za pośrednictwem sześciobiegowej, manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. Samochód wyposażono również w dyferencjał o ograniczonym poślizgu.

Silnik Subaru wyposażono w tzw. układ D-4S konstrukcji Toyoty, czyli łączony bezpośrednio-pośredni wtrysk benzyny (jeden wtryskiwacz jest w kolektorze, drugi w cylindrze). Inna ważna cecha Subaru BRZ i Toyoty GT86 to nisko położony środek ciężkości. Wszystko, by zapewnić doskonałe, sportowe wrażenia z jazdy.

Subaru BRZ i Toyota GT86 to ciekawa propozycja na rynku samochodów używanych, są to bowiem pojazdy unikalne, dla których trudno znaleźć konkurencję.

Zdecydowana większość oferowanych egzemplarzy pochodzi z polskich salonów. Auta są dobrze wyposażone (dopłaty wymagał tylko lakier oraz oferowane w wyższej wersji skórzane, podgrzewane fotele).

Silnik nie powinien sprawiać problemów. Okazuje się jednostką trwałą, która na dodatek zadowala się przyzwoitą ilością paliwa - żeby wyjść powyżej 10 l/100 km, trzeba naprawdę korzystać z pełni osiągów. Poważnych awarii jednostki napędowej raczej nie ma, największe problemy to wycieki (wymiany wymagają uszczelniacze wału) czy zużycie oleju.

Zdarzają się przypadki głośnej pracy pompy paliwowej, ale raczej jest to jej cecha charakterystyczna niż objaw rychłej awarii. Zawieszenie jest trwałe, prędzej niż wahacze, zaczynają stukać łączniki stabilizatorów.

Wnętrze wykonano z dobrych jakościowo elementów, które są dobrze spasowane. W efekcie, mimo sztywnego zawieszenia, nie generuje ono żadnych niepotrzebnych dźwięków. Szumieć mogą za to bezramkowe szyby, w takiej sytuacji należy spróbować wykonać ponowną ich kalibrację. Jeśli nie pomoże, konieczna będzie wymiana uszczelek.

Atutem większości egzemplarzy jest niewielki przebieg, Toyota GT 86 czy Subaru BRZ rzadko są jedynymi pojazdami w rodzinie. Należy jednak dobrze ocenić nadwozie pod kątem wypadkowości, modele te prowokują do szybkiej jazdy, a tylny napęd wymaga dobrego kierowcy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-12-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Subaru BRZ wreszcie w Polsce!2013-01-21Nowy sojusz. BMW razem z Toyotą!2012-06-29Nowa Toyota GT86 trafi do Polski2012-05-23Używane: Subaru BRZ i Toyota GT862018-12-30Koniec marki Scion. Toyota rezygnuje z niszowego producenta!2016-02-03Mamy listę najlepszych aut na świecie!2013-02-04

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Subaru BRZ

Subaru BRZ

2.0i 200 KM benzyna2018coupeautomattylny
cena średnia 103 000 zł
OCENY
Dostępność
Infiniti Q60

Infiniti Q60

2.0t 211 KM benzyna2018coupeautomattylny
cena średnia 144 000 zł
OCENY
Dostępność

Toyota GT86 MY2017 2.0 Boxer 200 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS