Toyota Hilux VII 2.5 D-4D 120 KM
Toyota Hilux
Toyota Hilux VII
Hilux VII generacji, podobnie jak poprzednicy, na całym świecie zyskał sobie miano solidnego woła roboczego. Koncepcja pojazdu pozostała bez zmian. Oferowano różne długości (kabiny: krótka, przedłużona, podwójna) i wersje napędowe (na przód i 4x4). W Europie auto oferowane było wyłącznie z silnikami wysokoprężnymi. Wzorem poprzednika samochód pochwalić się może niezależnym przednim zawieszeniem (z tyłu most sztywny). W 2013 roku w ofercie pojawiła się ”luksusowa” odmiana Invincible, która z powodzeniem pełnić może rolę pojazdu codziennego użytku. Auto cieszy się bardzo dobrą opinią wśród użytkowników, chociaż serwisowanie w ASO generuje ogromne koszty. Mimo tego Hilux nieprzerwanie uchodzi za pojazd ponadprzeciętnie trwały i odporny na złe traktowanie, co nawet w świecie pickupów nie jest wcale takie oczywiste.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-29