chceauto.pl
x

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
95 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1302 kg
Ładowność
583 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
202 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
381 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KMVolkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM

Volkswagen Golf

Golf zapisał się w historii motoryzacji, jako synonim samochodu kompaktowego. Chociaż - wbrew niektórym opiniom - nie był wcale pierwszym przednionapędowym autem z nadwoziem typu hatchback w świetny sposób łączył dobre właściwości jezdne (łatwość prowadzenia), dużą ilość miejsca w kabinie oraz rozsądne koszty eksploatacji. Obecnie auto określane jest często mianem "króla kompaktów", mimo że - przynajmniej jeśli chodzi o ilość wyprodukowanych aut - palmę pierwszeństwa dzierży w tej kwestii Toyota Corolla.

Volkswagen Golf VIII

Volkswagen Golf VIII generacji został zaprezentowany jesienią 2019 roku, a do salonów trafił na początku 2020 roku.

Stylistycznie samochód stanowi raczej ewolucję niż rewolucję. Auto jest całkowicie nowe, ale jednocześnie na pierwszy rzut oka rozpoznawalne, wyraźnie nawiązując do poprzedników. Szczególnie charakterystyczny jest tylny słupek, a największą nowością jest duże przetłoczenie na przednich i tylnych drzwiach.

Nowa generacja ma 428,4 cm długości, 179 cm szerokości i 145,6 cm wysokości przy rozstawie osi 263,6 cm. Projektantom udało się zmniejszyć powierzchnię czołową samochodu (do 2,21 m2), a co za tym idzie - współczynnik oporu powietrza Cx (do 0,275).

Również wnętrze nie zaskakuje. Na konsoli środkowej znajduje się ekran systemu infotainment, opcjonalnie auto może posiadać tzw. wirtualne zegary oraz system HUD. Typowo dla Golfa wnętrze jest uporządkowane i ergonomiczne, chociaż nie każdemu się spodoba, że zniknął panel klimatyzacji - temperaturę trzeba będzie ustawiać za pomocą ekranu dotykowego.

Nowy Volskwagen Golf jest dostępny z szeregiem jednostek napędowych. Obok spalinowych jednostek TSI i TDI pojawiły się hybrydy typu mild (oznaczone eTSI, moce 110, 130 i 150 KM) oraz plug-in (oznaczane eHybrid, oparte o silnik 1.4 TSI, moce 204 i 245 KM). Te ostatnie posiadają akumulator o pojemności 13 kWh, który pozwala na pokonanie kilkudziesięciu kilometrów w trybie elektrycznym.

Golf VIII generacji nie jest natomiast dostępny w wersji elektrycznej ani jako klasyczna hybryda.

Pod maską Golfa znajdują się natomiast trzycylindrowe jednostki benzynowe 1.0 TSI o mocy 90 lub 110 KM oraz czterocylindrowe 1.5 TSI o mocy 130 lub 150 KM. Nie zabrakło diesla 2.0 TDI o mocy 115 lub 150 KM.

Wiosną 2020 roku zaprezentowano Golfa w wersjach GTI, GTD, GTE, które do sprzedaży trafiły w sierpniu. W kolejnych miesiącach pojawił się Golf GTI Clubsport oraz w odmianie R.

W efekcie gama silnikowa objęła jednostki o mocy od 90 do 300 KM.

Pod koniec 2020 roku zaprezentowano Golfa Variant, czyli kombi, wtedy też pojawiła się uterenowiona wersja Alltrack. Golfa Variant w wersji R zaprezentowano zaś dopiero w lipcu 2021 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-01-10

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Golf po liftingu2024-01-24Volkswagen Golf ma 50 lat2024-01-08Volkswagen Golf R 333 Limited Edition2023-06-02Volkswagen Golf R Variant2021-07-08Volkswagen Golf R. Najmocnieszy!2020-11-04Volkswagen Golf za mniej niż 70 tys. zł2020-03-14

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Scala

Skoda Scala

1.0 TSI 110 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Corolla

Toyota Corolla

1.2 T 116 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 87 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

30TFSI 110 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 96 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.0 T-GDi 120 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 73 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

1.0 e-TSI mHEV 110 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 84 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

16i 109 KM benzyna2022hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 102 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Golf VIII 1.0 eTSI 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS