chceauto.pl
x

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KM

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
241 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
52.0 kWh
Waga
2123 kg
Ładowność
537 kg

OSIĄGI

Moc
170 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
160 km/h
Zasięg
260 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
50 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R18
235/55 R19
255/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
543 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KMVolkswagen ID.4 52 kWh 170 KM

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KM

Volkswagen ID.4 to w pełni elektryczny SUV, który jest produkowany w Chinach, USA i w Europie. To model o strategicznym znaczeniu dla ofensywy prowadzonej przez markę w dziedzinie elektromobilności.

Samochód zbudowany jest na modułowej platformie podłogowej MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. Nadwozie ma długość 4,58 m. W jego stylistyce dominują opływowe kształty - współczynnik Cx ma wartość zaledwie 0,28. Oprócz opływowego kształtu nadwozia do tego znakomitego wyniku przyczynia się wiele szczegółowych rozwiązań, na przykład spojler na krawędzi dachu oraz tylne lampy zapobiegające tworzeniu się zawirowań powietrza za autem.

Szeroka i masywna tylna część karoserii powoduje, że samochód wygląda dynamicznie, a obniżająca się linia dachu sprawia, że samochód wydaje się dłuższy. Tylne słupki dachowe są mocno pochylone, tył nadwozia okazuje się zaś stylistycznie wyrafinowany m.in. dzięki umiejętnie zastosowanym przetłoczeniom. Prześwit samochodu to 21 cm.

Kabinę ID.4 zaprojektowano jako „open space”, podobnie jak w ID.3. W utrzymaniu porządku w kabinie pomaga środkowa konsola, którą można swobodnie konfigurować i która nie jest połączona z tablicą rozdzielczą. Poduszka powietrzna umieszczona pomiędzy przednimi fotelami i otwierająca się w przypadku uderzenia w bok samochodu, zwiększa poziom bezpieczeństwa biernego.

Pojemność bagażnika Volkswagena ID.4 wynosi 543 litry i poprzez złożenie oparć tylnych siedzeń można ją powiększyć do 1.575 litrów (liczone po dach). Dzięki opcjonalnemu hakowi holowniczemu elektryczny SUV Volkswagena jest w stanie pociągnąć przyczepę o masie 1.000 kg (ciężar hamowany, przy nachyleniu wynoszącym 12 stopni).

Volkswagen wyposażył swojego pierwszego elektrycznego SUV-a w cyfrowy system obsługi pokładowych urządzeń. Na tablicy rozdzielczej nie ma żadnych mechanicznych przycisków ani włączników. Najważniejsze wskazania wyświetlają się na niewielkim ekranie przed kierowcą, doborem informacji steruje się z wielofunkcyjnej kierownicy.

Przy prawej krawędzi ekranu znajduje się pokrętło służące do wyboru trybów jazdy. Na środku tablicy rozdzielczej umieszczono duży dotykowy ekran obsługujący nawigację, telefon, media, systemy asystujące i ustawienia pojazdu.

Tuż przed tylną osią ID.4 znajduje się elektryczny silnik napędzający koła za pośrednictwem jednostopniowej przekładni. Jest to niewielki stale wzbudzony silnik synchroniczny (PSM). W ID.4 zastosowano jednostkę o mocy 150 kW (204 KM), której moment obrotowy o wartości 310 Nm jest dostępny od razu po jej uruchomieniu. Przyspieszenie od zera do 100 km/h trwa 8,5 sekundy, prędkość maksymalną samochodu ograniczono do 160 km/h. Pojemność baterii to 77 kWh, co ma pozwolić przejechać do 520 km (wg WLTP).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-07-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION. Nowa wersja2022-08-09Volkswagen ID.4 już w Polsce2021-04-18Volkswagen ID.4. Wnętrze2020-09-07Volkswagen ID.4 w szczegółach2020-08-31Volkswagen ID.4. Elektryczny crossover2020-03-07Volkswagen ID.4 i ID.5 z nowymi napędami2023-10-13

Volkswagen ID.4 52 kWh 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS