chceauto.pl
x

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
135 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1498 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1339 kg
Ładowność
511 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.6 s.
V max
205 km/h
Zasięg
530 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R16
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
445 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KMVolkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen T-Roc to zaprezentowany w połowie 2017 roku kompaktowy SUV.

Samochód ma 434,5 cm długości, a więc jest o 25 cm krótszy od Tiguana (oba modele zbudowano na bazie modułowej płyty podłogowej MQB). Pojemność bagażnika to 445 litrów, po złożeniu tylnej, dzielonej asymetrycznie kanapy pojemność przestrzeni bagażowej rośnie do 1290 litrów.

Volkswagen T-Roc jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia - bazowej (T-Roc) oraz Sport i Style. Już bazowa odmiana cechuje się bogatym wyposażeniem.

T-Roc napędzany może być doładowanymi silnikami z serii TDI i TSI (również 3-cylindrowymi). Dostępne są przekładnie manualne i zautomatyzowane DSG o siedmiu przełożeniach. Auto występuje również w wersji czteronapędowej (4MOTION).

Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdziemy m.in. adaptacyjny tempomat czy wirtualne, elektroniczne zegary.

Wiosną 2019 roku debiutował T-Roc w sportowej wersji R. Auto napędzane jest silnikiem 2.0 TSI o mocy 300 KM i momencie 400 Nm. Napęd trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej przekładni DSG. T-Roc R przyśpiesza do 100 km/h w 4,9 s.

Silnik

To następsca wielokrotnie nagradzanego, acz uznawanego za usterkowy (dotyczy modeli sprzed 2012 roku) silnika 1,4 l tSI. Konstrukcyjnie 1,5 l TSI coraz bardziej upodabnia się do silnika wysokoprężnego. To pierwszy na świecie, produkowany na masową skalę, motor benzynowy z turbosprężarką o zmiennej geometrii. Dzięki niej i zmodyfikowanemu układowi chłodzenia powietrza doładowującego maksymalny moment obrotowy – 200 Nm - rozwijany jest już przy 1300 obr./min. Wartość ta utrzymywana jest aż do 4500 obr./min, co pozwala oczekiwać świetnej elastyczności i reakcji na gaz.

Podobnie, jak w Dieslach, w silniku 1,5 l TSI (oznaczenie producenta EA211 TSI evo) zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa systemu Common Rail. Czwarte już wcielenie układu bezpośredniego wtrysku osiąga bardzo wysokie ciśnienie - 350 barów - co pozwala na skrócenie czasów wtrysków i samych dawek paliwa (niższa emisja spalin).

Tuleje cylindrowe wykończono w technice APS (atmospheric plasma spray). Polega ona na plazmowym nanoszeniu specjalnej powłoki optymalizującej tarcie (powierzchnia lepiej współpracuje ze środkami smarnymi tworząc specjalne „kieszonki” poprawiające przyczepność filmu olejowego). To z kolei sprawia, że tuleje mają wyższą odporność na korozję i zdecydowanie większą trwałość. Takie rozwiązanie sprawiać ma, że silniki świetnie współpracować będą z hybrydowymi układami napędowymi, w których jednostki benzynowe bardzo rzadko pracują w optymalnych temperaturach.

Po stronie nowości zastosowanych w EA211 TSI evo zaliczyć też można sterowany hydraulicznie system zmiennych faz rozrządu czy – kontrolowane elektronicznie - pompy oleju i cieczy chłodzącej. Standardem jest system dezaktywacji cylindrów ACT.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-01-22

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen T-Roc - odświeżony bestseller2022-10-13Volkswagen T-Roc po liftingu. Ceny2021-12-21Volkswagen T-Roc po liftingu2021-11-18Volkswagen T-Roc Cabriolet2019-08-14Volkswagen T-Roc R. Na sportowo!2019-02-25Volkswagen T-Roc. Ceny2017-10-10

Ogłoszenia

Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

śląskie

105 000 zł

Volkswagen T-Roc I FL 1.5 TSI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS