chceauto.pl
x

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
41 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1560 cm3
Silnik
diesel
Waga
1333 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
115 KM
0-100 km/h
12.3 s.
V max
190 km/h
Zasięg
1000 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
5.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
33 zł
Zbiornik paliwa
52 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16
205/50 R17
225/45 R17
225/40 R18
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
335 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KMVolvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM

Volvo V40

Volvo S40/V40 przez długi czas stanowiło najtańszą przepustkę do świata "szwedzkiej stali". Ten niewielki samochód (sedan nosił nazwę S40, wersję kombi oznaczano V40) debiutował w 1995 roku i był efektem kooperacji szwedzko-japońskiej - zbudowano go na płycie podłogowej Mitsubishi Carisma.
W 2004 roku zaprezentowano drugą generację S40, tym razem opartą o płytę podłogową Forda Focusa. Przy okazji nazwę kombi zmieniono na V50. Samochód ten pozostawał w produkcji do 2012. Modele S40/V50 zostały wówczas zastąpione przez V40 nowej generacji, samochód z nadwoziem typu hatchback.

Volvo V40 III

Zupełnie nowe Volvo V40 miało swoją premierę w marcu 2012 na salonie genewskim. Model ten stanowi prawdziwą rewolucję, otóż wbrew przyjętej nomenklaturze nowe V40 nie jest już samochodem kombi, ale hatchbackiem. Jednocześnie zastępuje modele S40/V50, czyli sedana i kombi, które debiutowały w 2004 roku.

Stylistycznie nowe V40 nawiązuje do do tej pory najnowszego modelu Volvo, czyli XC60. Sylwetka samochodu jest dynamiczna i widać, że treść (czytaj: względy praktyczne) została podporządkowana formie.

Małej rewolucji dokonano we wnętrzu. Volvo uznawane jest raczej za konserwatywnego producenta, tymczasem w V40 nie znajdziemy klasycznych "zegarów". Zastały one zastąpione przez kolorowy, graficzny wyświetlacz. Wybór jednostek benzynowych ogranicza się do silnika 1.6, który dostępny jest w wersji T3 o mocy 150 KM oraz T4 o mocy 180 KM. Większy wybór maja zwolennicy Diesli. Gama rozpoczyna się silnikiem 1.6 D2 o mocy 115 KM, ponadto wybrać można jednostkę 2.0 w wersji D3 (150 KM) i D4 (177 KM).

Wszystkie silniki standardowo współpracują z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach, natomiast dwulitrowy diesel opcjonalnie może być wyposażony w również 6-biegową, automatyczną skrzynię biegów.

Volvo to marka premium, dlatego wyposażenie seryjne V40 jest bardzo bogate. W każdym samochodzie znajdziemy m.in. układ City Safety, który przy prędkościach do 30 km/h potrafi wykryć przeszkodę i automatycznie bezkolizyjnie zatrzymać samochód, poduszki i kurtyny powietrzne, poduszkę dla pieszego (!), autoalarm, centralny zamek z pilotem, elektrycznie sterowane lusterka, jednostrefową, półautomatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, komputer pokładowy i wysokiej klasy sprzęt grający z 5-calowym wyświetlaczem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-01-05

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volvo V40 po lifitngu. Ceny2016-04-21Volvo V40 po lifitngu2016-02-24Volvo V40 Cross Country. Są ceny2012-11-05Volvo V40 Cross Country. Prawie terenowe2012-09-19Znamy polskie ceny Volvo V402012-05-17Volvo zapowiada nowe V40 i XC402016-05-21

Volvo V40 CRASHTEST

Ogłoszenia

Volvo V40

Volvo V40

opolskie

39 900 zł
Volvo V40

Volvo V40

dolnośląskie

39 900 zł
Volvo V40

Volvo V40

opolskie

31 500 zł
Volvo V40

Volvo V40

wielkopolskie

30 900 zł

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A3

Audi A3

1.6 TDI 105 KM diesel2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Megane

Renault Megane

1.5 dCi 110 KM diesel2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 32 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

16d 116 KM diesel2014hatchback 5drręcznatylny
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.5 TDCI 120 KM diesel2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

1.6 TDI 105 KM diesel2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 31 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Civic

Honda Civic

1.6 i-DTEC 120 KM diesel2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 36 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo V40 III 1.6 D2 DPF 115 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS