chceauto.pl
x

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
52 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
1455 kg
Ładowność
565 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
9.6 s.
V max
210 km/h
Zasięg
860 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16
205/50 R17
225/45 R17
225/40 R18
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
335 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KMVolvo V40 III 2.0 D3 150 KM

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM

Volvo V40

Volvo S40/V40 przez długi czas stanowiło najtańszą przepustkę do świata "szwedzkiej stali". Ten niewielki samochód (sedan nosił nazwę S40, wersję kombi oznaczano V40) debiutował w 1995 roku i był efektem kooperacji szwedzko-japońskiej - zbudowano go na płycie podłogowej Mitsubishi Carisma.
W 2004 roku zaprezentowano drugą generację S40, tym razem opartą o płytę podłogową Forda Focusa. Przy okazji nazwę kombi zmieniono na V50. Samochód ten pozostawał w produkcji do 2012. Modele S40/V50 zostały wówczas zastąpione przez V40 nowej generacji, samochód z nadwoziem typu hatchback.

Volvo V40 III

Zupełnie nowe Volvo V40 miało swoją premierę w marcu 2012 na salonie genewskim. Model ten stanowi prawdziwą rewolucję, otóż wbrew przyjętej nomenklaturze nowe V40 nie jest już samochodem kombi, ale hatchbackiem. Jednocześnie zastępuje modele S40/V50, czyli sedana i kombi, które debiutowały w 2004 roku.

Stylistycznie nowe V40 nawiązuje do do tej pory najnowszego modelu Volvo, czyli XC60. Sylwetka samochodu jest dynamiczna i widać, że treść (czytaj: względy praktyczne) została podporządkowana formie.

Małej rewolucji dokonano we wnętrzu. Volvo uznawane jest raczej za konserwatywnego producenta, tymczasem w V40 nie znajdziemy klasycznych "zegarów". Zastały one zastąpione przez kolorowy, graficzny wyświetlacz. Wybór jednostek benzynowych ogranicza się do silnika 1.6, który dostępny jest w wersji T3 o mocy 150 KM oraz T4 o mocy 180 KM. Większy wybór maja zwolennicy Diesli. Gama rozpoczyna się silnikiem 1.6 D2 o mocy 115 KM, ponadto wybrać można jednostkę 2.0 w wersji D3 (150 KM) i D4 (177 KM).

Wszystkie silniki standardowo współpracują z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach, natomiast dwulitrowy diesel opcjonalnie może być wyposażony w również 6-biegową, automatyczną skrzynię biegów.

Volvo to marka premium, dlatego wyposażenie seryjne V40 jest bardzo bogate. W każdym samochodzie znajdziemy m.in. układ City Safety, który przy prędkościach do 30 km/h potrafi wykryć przeszkodę i automatycznie bezkolizyjnie zatrzymać samochód, poduszki i kurtyny powietrzne, poduszkę dla pieszego (!), autoalarm, centralny zamek z pilotem, elektrycznie sterowane lusterka, jednostrefową, półautomatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, komputer pokładowy i wysokiej klasy sprzęt grający z 5-calowym wyświetlaczem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-04-13

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volvo V40 po lifitngu. Ceny2016-04-21Volvo V40 po lifitngu2016-02-24Volvo V40 Cross Country. Są ceny2012-11-05Volvo V40 Cross Country. Prawie terenowe2012-09-19Znamy polskie ceny Volvo V402012-05-17Volvo zapowiada nowe V40 i XC402016-05-21

Volvo V40 CRASHTEST

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 1

BMW 1

18d 150 KM diesel2015hatchback 5drręcznatylny
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Giulietta

Alfa Giulietta

2.0 JTD DPF 150 KM diesel2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.6 CRDi 136 KM diesel2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 36 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2.0 TDI 150 KM diesel2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 45 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

2.0 TDI 150 KM diesel2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

1.6 CDTI 136 KM diesel2015hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo V40 III 2.0 D3 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS